Sexy Seznamka Pro Všechny

Vhrkly mi slzy do očí a začal jsem sténat. Za tři dny mi přišla odpověď, ve které mě zvali k sobě na návštěvu. „No, to koukám“, řekl jsem. Pak začal opět tlačit a já jsem
cítil, jak tlak roste a jak mi jeho ruka proniká hluboko do konečníku. Vykřikl jsem překvapením a v tu chvíli mi jeden z těch chlápků vrazil do pusy roubík podobný malému balónku a jeho řemínky mi utáhl za hlavou. Všechno jsem to pozoroval ve velkém zrcadle na stěně před mou hlavou. Byli nazí a podle jejich obrovských vztyčených
penisů bylo vidět, že nás asi celou dobu pozorovali. „A ty musíš být Milan“, usmál jsem se.

Nádherné prostredie hotelovej kaviarne, príjemná spoločnosť, decentne prestreté stoly, množstvo chuťoviek, omamná aróma všakovakých vín a ich lahodná chuť poznačila našu náladu a vsetky zmysly…Samozrejme, že po oficialnej časti, sme sa presunuli do Lobby baru a pokračovali v prijemnej komunikacii ešte poriadne dlho, ale ako všetko, aj tento večer sa chýlil ku koncu a kedže všetkých z nás ráno čakali pracovné povinnosti, nastal čas rozlúčky.
V priebehu pár sekúnd zasypela ako had, napla sa v krči ako tetiva luku a stlačila svoje nohy ku sebe. Bol teplý májový podvečer.
Sadli sme si do auta,pozreli sme na seba, pobozkali sme sa, navzájom sme si poďakovali za krásny spoločný večer a vybrali sa domov..
Klakol som si vedla nej, kvapol som jej na prsia jasminový olej a končekom prstov som jej zacal masírovať a stípkať bradavku jedneho prsníka… Nádherná voňa akoby jarných kvetov a sena…Zase som ju začal jemne drázdiť a ona rýchlo zistila, že zips v mojom rozkroku uz dlho nevydrží…S manželkou sme boli od známych pozvaní na ochutnávku vina, jedného známeho výrobcu vína. Stál jej pred očami v plnej nádhere ..Tvrdý,žiadostivý a nedočkavý…

seznameni v praze

Malý gangbang s mojí ženou…

“ ptám se nahlas a mrkám na Kubu, ať mě jde vystřídat. Mělo přijet celkem 6 dlouholetých přátel + já a má žena Veronika (všichni 22 – 31 let). Kubovi se to taky moc líbilo, protože se s mocnými přírazy udělal hluboko v její prdelce – komentoval to slovy o perfektní kurvičce, omakával prsa a líbal jí zezadu na krk a záda. Na to se vážně zamyslela a já viděl v jejích očích chvilkový záblesk vzrušení – poté to však ukončila shrnutím, jako že takový úlet – to přece nejde. „Tak co bude s tím sendvičem?Na to jen má žena poznamenala: „Tak jo, ale budete opatrní vy bejci!Během 10 min se jí do pusy vyprázdnili oba dva a šampuska pak byla už asi z ¼ plná. Když jsem se vrátil, tak Kuba funěl slastí a už jí dost přirážel do pusy, ostatní si už vytahovali ptáky a honili. A protože ho má větší – tak kolem 18-20 cm, tak ho žena s mrknutím oka poprosila, ať je jemný.

Leave a Reply

