Toužíš Po Diskrétní Sexy Seznamce?

Všude jsme měli připravené kondomy pro případ, že bude chuť mrdat. Držel mě za boky a zarážel ho do mě pěkně hluboko. Teď sáhl po jednom, otočil mě zády k sobě a začal mi krásně roztahovat pičku. Lehla jsem si na něj, hoši se postavili okolo a honili jak o život. Bylo to sladce dokonalé.
Proto jsem zabrousila na erotické stránky a dala si inzerát tohoto znění: „Hledám odvážné stříkače mrdky na mé nadržené kozy s krásnými dvorci a lačnými bradavkami. Myslím, že si nebudu moc fandit, když řeknu, že jsem měla velký úspěch. Ostatní chvíli jen přihlíželi, s čuráky v rukou a pak mi další dal ochutnat své brko, které jsem mu pěkně vykouřila.
Rukama mi rozetřeli mrdku po kozách a bříšku a pěkně mi ji vetřeli do kůže.

Moje oblé boky sa nežne rozkývavajú a moje nohy na vysokých podpätkoch sa začínajú pohupovať. Pár krát som sa pokúšala vysvetliť, že je to len hra, spestrenie, nový zážitok, ale nepohla som s ním. Viem, že nie som dokonalá modelka, ale mám svoju hrdosť, mám vlastné názory, mám odvahu a nie som žiadna hamblivka. Vzduch sa začína napĺňať napätím a ja si uvedomujem, že nie som ľahostajná ani tomuto fotografovi. Už prestávam vnímať neustály cvakot jeho fotoaparátu a začínam si všímať jeho reakcie. Obraciam sa späť tvárou k nemu a prvý krát ma možnosť sledovať moje prsia zatiaľ zajaté vo vzrušujúcej podprsenke. Odkladám si teplý kožušinový kabát a upravujem ostatné oblečenie, ktoré mám na sebe. Ale u neho to vyzerá ako v bežnom byte.

seznamka pro baculky

Leave a Reply

