Dokonalá Sex Seznamka Pro Tebe

Koukli jsme s kamarádem po sobě a po očku hodnotili její sexy postavu. Už musím jít, zvedl jsem se a chystal se odejit. Během oběda jsme se bavili o škole, o jejím manželovi, jestli na nás není moc přísnej a o té koupelně nepadla ani zmínka. Ona to vycítila a přestala kouřit…oto víc mě začala honit a já za chvilku už stříkal první dávku přímo na její obličej… mazlila se s mým stříkajícím penisem a jazykem si hrála s moji stékající mrdinou. Když měla vlasy čisté, začala omývat svoje tělo, ty krásné malé kozičky a zbytek její štíhlé postavy.
Pak už to konečněpřišlo, začala hejkat a celá se rozechvěla. Venku už na mě čekala pani profesorova v pracovním a bylo vidět, že už sama začla odvážet pytle na kolečku do zahrady, hned vedle tvárnic.
Ted už jsem klečel před ní a líbal jí jakjsem jen uměl..jazyky se proplétaly a moje ruce se odvážily mačkat ty její krásné cecíky.
To se ti Romane vážnělibí ženská, jako jsem já?

Karel kulil oči a pumpoval do Mařky s větší intenzitou. Prý si liboval jak šťavnatou a hebkou kundu měla a divoce ho vysála. “„Tak to rychle sundej, já Tě zahřeji… neboj… umím…“ Kdo by odolal, stáhl jsem šortky a postavil se také ke stolu z boku. Měla je akorát do ruky, krásné pevné dvojky…. Karel byl celý vyděšený, Marie důvtipně pochopila situaci a řekla, že se mohu klidně dívat, a když už jsem tam, že bych mohl třeba i vypomoci… Karel nic nenamítal, zvláště když mu Marie vjela do trenýrek a začala mu mnout povadlý úd. Oba s Karlem doufáme, že ne naposledy. Máme sraz v zámeckém parku v Miloticích… Kdo nevěří, ať tam běží… Zaujala pozici na loktech. Šlápl jsem ještě více do pedálů, až mi začalo rychle se tvořící blátíčko létat na záda a pod bradu z předního kola na polní cestě vedoucí při břehu kolem vody. “ A tak jsme tam s Karlem seděli, honili si každý sám péro a dívali se na tu rozžhavenou její nenasytnou štěrbinu.

sex fotoseznamka

Leave a Reply

