Chceš Dobrou Erotickou Seznamku?

Pavlovi se líbila a on jí taky, tak jí vzal za pas, stáhnuk k sobě do vody a zkusil jí políbit. S Terezou jsme se pak ve třech vídali ještě asi dva roky. Byl jsem ještě panic a chodil asi dva týdny s o rok starší holkou – Kristýnkou. Jezdila na Pavlovi jako zběsilá a bylo vidět že se brzy znovu udělá. Pak jsem zvolnil a vytáhl z ní svého ptáka. Pavel začal hlasitě sténat a nastříkal do Kristýny svou horkou dávku. Kristýnka se usmívala, dívala se mi do očí a já věděl že chce něco víc. To dostalo i mě, ale ještě jsem chtěl zkusit análek mojí Kristýny.

Tam ma uz cakal Miso a zaviedol ma do spalne a odisiel. Pritom ma drzal za zadok a hladil ma po nom. Pocas toho som mal stale v anale analny kolik. uz som ho tam takmer ani necitil. Poslusne som vsetko prehltol. Mal som vtedy 20 rokov. No ked uz bol dnu nebolo to az taka hrozne tak som na nom zacal pomaly jazdit. Lezal som na Adamovi a nase tela sa lepili na seba, lebo sme boli ostriekany od semena, Miso mi lizal anal, a ja som sa bozkaval s Adamom. Zoznamili sme sa. Hlavou mi prebehla myslienka co keby som to skusil s muzom.

perverzni seznamka

Přezkoušení

Pod vlivem myšlenek na věci příští jsem si uvědomil, že mi stále stojí péro. V duchu jsem přemýšlel, kolik jí tak je let. Asi to doučko k něčemu bude. Asi mi to začala pomalu docházet, jen jsem z toho byl absolutně paralizovaný. Dýchal jsem jako bych právě uběhl maraton. A občas nějakého milence. „Tak to bych byla mladistvá matka, být ty můj syn,” usmála se, „mě bude třicet tři.” Jak byla předkloněná, nabídl se mi úžasný pohled.

Leave a Reply

