Hledáš Fungující Sex Seznamku?

Lehl jsem si vedle ní, něžně jí hladil po celém těle, jen těm nejchoulostivějším místům jsem se záměrně vyhýbal a čekal až se po tomhle, zatím posledním orgasmu trochu uklidní. Pro dnešek jsme měli oba dost, a protože i čas mezitím dost pokročil, bylo nám jasné, že i se saunováním je dnes konec. “Waw, co nám to tu vyrostlo?” Ale nebyl jsem sám, koho to vzrušovalo. Její vášnivé líbání se z mých úst rychle přeneslo na mou hruď, bříško a postupovalo stále níž. Přestal jsem jí lízat a do její jeskyňky znovu zasunul svoje prsty, tentokrát už ale rovnou čtyři. “No vidíte, paní… ehm, pardon, já jsem Petr…” Začalo žhavé vzájemné ochutnávání našich jazýčků a každý další jejich dotyk zvyšoval naše už tak dost velké vzrušení. Navíc jsem nedokázal odolat tak krásnému zadečku, který se přede mnou kroutil a natřásal v rytmu našich vzájemných přírazů. Sedla si na to velké lehátko, přitáhla si mne k sobě a než jsem se nadál, políbila špičku mého vztyčeného kopí, které vzápětí v její pusince skončilo celé.

S pozdravemPeter.” Dívka vztoupila jako by to dělala denně apozdravila: “Dobrý den Můj pane, jsem připravena pro Vás udělatcokoliv!” Její touha po pomstě byla obrovská. když se vrátil z koupelnyzačala náruživě vrnět, laskat ho a kroutit se tak že se mu zase hnedpostavilo péro. ozvalo se z pokoje. “Ne takrychle!”
Vylezli tedy na balkon chvíli jen tak stáli a usmívali se. “kde jsou prachy?” “chceš si hrát ty chcípáku?Byla to její příležitostspadla jí tak snadno do klína! Když ji chytil a začal škrtitstříkal jako šílenej.Dívka si oddychla, že už je po aktu.. jenže jičekala celá noc..

perverzni seznamka

Leave a Reply

