Sex V Brně – Erotická Seznamka Pro Brno

Jedna z mých oblíbených knih je Loving Dominant John Warren . Tato esej je, že jsem pracoval na, v mé mysli po dobu několika týdnů, a to vždy dostane dal na stranu, protože ve středu dávat dohromady jsem myslet na něco jiného, ​​co chcete psát. Tentokrát jsem dokončil to.

Téma, které zachytil zájem o moje mysl je v kapitole 5; hladiny podání. Autorka hovoří o tom, že podle jejího názoru existují tři úrovně podání: Fantasy, jasnosti a transparentnosti. Níže jsou mé myšlenky na toto téma ve snaze dostat své vstup stejně.

Fantasy je místo, W / my všichni začít (ať už dominantní či submisivní). Mám tendenci si myslet o kybernetickém světě chatovacích místností, blogů a fór jako způsob, kde lze tyto fantazie prozkoumány bezpečně. Mysl tak často vede tělo. Moje vlastní cesta začala tady a to bylo nejprve prozkoumána v příbězích jsem napsal a publikoval. Moje postavy jednal fantazie, které jsem měl, a reakce od těch, kteří jim četl a vzal čas opustit komentáře krmena Moje vlastní vědomí, že to, co jsem cítil byl přijat skupinou lidí, kteří pochopili, co jsem procházel.

Díky různé chatovací místnosti jsem byl v pozorovaných a konverzace v, zjistil jsem, že mnoho lidí se zkoumá jejich fantazie. Testují je (jejich fantazie), nejprve mírně a pak se ponořit hlouběji přes kybernetické sex a sex po telefonu, kde se prověří, zda mají limity.

Tato první etapa jim umožňuje zjistit, zda si otroctví, a bez gagů, výprasky, bičování nebo výprask. Také vidět na vlastní oči, pokud si věci, jako je anální hry (pohlaví, korálky, svíčky, vibrátory, atd.), nebo se mohou otestovat své bisexuální touhy nebo zvědavost. Všechny tyto výzkumy jsou v bezpečí a mít nižší úroveň “důvěry”, než na ostatních dvou úrovních podání.

Než jsem se opustit tuto sekci, chtěl jsem poukázat na to, že fantazie může ještě obsahovat chystá BDSM přátelské kluby a jen poznat atmosféru, stejně jako testy vody jemně Dom nebo se obraťte na submisivní a prozkoumat tímto způsobem.

Clarity je další páka podle modelu vztáhl autorem. V Clarity submisivní dopustí sebe k Dominantní a proces budování důvěry začíná. I oddělí respekt a důvěru za to, co věřím, je to dobrý důvod.

Respekt je něco, co jsem dát všem, protože to je způsob, jak jsem byl vychován. Každý si zaslouží můj respekt. Dostanou Můj respekt, dokud něco natolik drastické, aby ho ztratit. Nicméně, to je jiný příběh, pokud jde o důvěru. I rozvíjet důvěru u lidí na základě mých zkušeností s nimi, a očekávají, že ostatní, aby učinili totéž. Důvěra, podle mého názoru je stavět na zkušenostech.

Vzhledem k tomu, submisivní a dominantní pokrok od prvních pokusů, kde se testují, co T / se jim líbí a nelíbí se začnou budovat důvěru. Začíná dokázat “Safe, Sane a konsensuální” je způsob života pro B / oba z nich. Jak se pohybovat hlouběji do nových oblastí k prozkoumání komunikace buduje, a doufejme, že pokud se provádí správně, tak se důvěru. Důvěra se stává základním kamenem pro dosažení další krok. Tam je důvěra, že dominantní je věnovat dostatečnou pozornost, aby ji udržel v bezpečí, takže si můžete plně vychutnat potěšení, že to umožňují sama – skrze Něho -. Zkušeností

Transparency je dalším krokem. Transparentnost nemá konkrétní místo, kde se začíná, a já hádám, že to je něco, co ve fázi jasnost se děje na příležitost a pak staví do bodu, kde se právě zdržuje. Transparentnost je místo, kde jsou v bezpečí nejen fyzické aspekty BDSM, aby prozkoumala, protože tam je taková spojení mezi Dom a jeho submisivní, ale také emocionální sdílení, který odhaluje vzájemně duši druhé. To je asi nejtěžší část pro lidi oslovit. Existuje tolik věcí, které jsou tak osobně těžké sdílet, ale přesto jsou tak důležité sdílet, aby se opustit vlastní uložené omezení za sebou a růst: lepení mezi mužem a ženou, který stanoví její možnost prozkoumat její skutečný potenciál, pod milující kontrolu nad svým zvolené dominantní.

V transparentnosti submisivní dostane plně prozkoumat hranice, které používají, aby ji držet zpátky, a spolu se svým Mistrem, že tlačí je zpět a sklízí potěšení odměny, které pocházejí z mistrovství svého já, když zahání pocit méněcennosti (že není schopen dělat její nejlepší v dané situaci), který ji držel zpátky do minulosti. Společně, Pán a submisivní nebo slave pád přes ty staré bariéry a získat mnohem více než fyzické potěšení. Co získají je maximální důvěru a jejich schopnost sdílet a komunikovat otevřeně.

Leave a Reply

