Erotická Seznamka Pro Brno

“Můžeš mi přinést role toaletního papíru, prosím?”

Mám role z haly skříně a přivést ji do vás v koupelně.

Pohled přede mnou mě zastavit v mých stopách.

Nejsi sedí na záchodě, ale místo toho, na jednom z těchto kempování toalet, což je v podstatě sedátko na čtyřech nohách. Vaše kalhoty jsou zbořeny a obtočí těsně pod kolena, které vám umožní rozšířit vaše nohy od sebe. Odebrali jste si košili, a vidím vaše vztyčené bradavky strkat na mě, nechal mě vědět, jak nadšený jsi.

Já vím, že jsi to do pee hry, ale místo sedíš na tomto mašinka se mi okamžitě postavit, a co je více vzrušující, je to, že vím, že máš to, a dal se do této pozice, zejména pro mě, protože jsi věděl, efekt, že to bude mít.

“Pan N.”, říkáte ve vašem nejlepším školy dívka hlasem, “je tu něco v nepořádku s instalatérské špatného na tomto WC … Myslím si, že je třeba zkontrolovat z níže.”

Rychle jsem se svléknout sám nahý, a posuňte jsem pod sedadlem, jako mechanik mimo kontrolu podvozek vozu.

Dívám se na krásném pohledu nade mnou. Vaše kočička je oteklé a vlhké s očekáváním. Vaše cunt rty visí dolů a vidím, až v tobě. Váš růžové zvrásnění je také vystaven mého názoru, jak design sedátko táhne vaše tváře od sebe přirozeně.

Ležím na zádech, s nohama a nohy trčí před vámi, mezi svými obecně natažené nohy a chodidla.

Zvedl jsem hlavu a máte pocit, mé rty přijít do kontaktu s vaší kočičky. Slyšíte plácat zvuky, jako jsem já umístění dlouhé pomalé polibky po celém kunda a vystavené zadek. Někdy jednou za čas mezi polibky, jsem nechal můj jazyk vyklouznout a pást své klitoris nebo hrabat na vašem kretén. Pokaždé, když jsem to slyším dlouhé, tiché zasténání shora.

Vaše kočička je sametově hladký a vlhký se svými šťávami. Já sání na jednom rtu, a pak na druhou, což z nich dělá ještě silnější a pověsit širší otevřené. Chuť vás je opojná a cítím své šťávy na mé rty, nos a bradu.

Nechal jsem moje pravá ruka pád dolů na mé straně, a to udeří něco, tak se podívám až uvidíte, co by to mohlo být. Vidím, že jste se již pečlivě vyložil všechny naše hračky úhledně na ručníku na podlaze, takže bych se pohodlně v mém dosahu.

K dispozici je přírodní želé dildo, samozřejmě, a malé kulka vibrátor. K dispozici je také sada tří kuželových tupých zástrček, z rostoucí velikostí, které si nepamatuji viděl předtím. Vidím tubu lubrikantu na ručník taky, ale lesk na hračky, mi říká, že jste již postaral o uplatnění tenkou vrstvu, aby každý z nich, takže jsou mazány a připraven k použití.

I chytit malou kulka atmosféru a zapněte ji na nízké úrovni. Slyšíte výmluvné hučení a vypustil rychlý výkřik, jak vidím, začnete zaťal své kočička a kretén, čeká cítit intenzivní vibrace na jednom z vašich pulsujících otvorů.

Vibrátor dotkne pulzující klitoris a slyšel jsem, že jste nasávat vzduch přes své zaťaté zuby, a pak ať se ještě dlouho, pomalu sten, který dostane silnější a delší, jak se cítíš můj se protáhl jazyk stiskněte do prdele.

Cítím vaši kretén napínání a uvolnění kolem mého jazyku, jako vlnky z vibrátoru na klitoris vaší způsobují vám sevřít a uvolnit své kočička.

Můj jazyk se tlačí dál a dál do zadku a já pocit, že zatlačíte na sedadle, takže si můžete vzít víc mě uvnitř vás.

S mou volnou rukou, jsem natáhnout ruku a chytit želé, a pomalu ji vložte jej do vlhké a přívětivé kunda, palec po palci, zatímco pokračuje přesunout vibrátor nad vaší klitoris, a můj jazyk do zadku.

I vytáhnout želé ven, stejně jako pomalu a téměř celou cestu, a slyšel jsem žalobce sténání z nade mnou, a já vím, že jsou našpulené. Držím želé stále, jen špičky hlavy ještě vložené do tebe, a já pocit, že se snaží vzepřít dopředu na sedadlo, a tak získat více z želé zpět do tebe.

Já jsem tě škádlil i když, a pohybuje želé s každým pokusem o vašich boků do napíchnout se zpět na něj. Kdyby to nebylo pro intenzivní pocity na vašem klitoris a zadku, to škádlení by se vám v plné pout, a možná dokonce i dupání nohou. Místo toho, to vše slyším shora je mírné kňourání a hluboké nízké sténání.

S trochu slitování na vás, jsem vytáhnout svou tvář od zadku, protože chci vidět, želé mizí uvnitř vás, a reakce na vaše kunda a kretén na potěšení, že poskytuje.

Začnu se pomalu přesunout želé zpět do tebe, a vidím tvůj zadek sevřel ve vzduchu, se snaží najít můj jazyk znovu. Místo toho jsem se dostat ven s mou pravou rukou, a začít třením a pohybuje se můj ukazováček do zadku.

Já jsem se pomalu kurva vám želé, a já pocit, že jste předklonit a natáhnout ruce se chytit můj penis, který byl trčí přímo do stropu, protože jsem vklouzl do tohoto křesla, a je pulzující. Musíte si vzal tubu lubrikantu, jak se vaše ruce začnou pohybovat nahoru a dolů mým hřídele pomalu a bez tření, a palec se třel přes hlavu můj penis.

Teď jsem na řadě sténat teď, a zvuky z pod sedadlem, abyste věděli, že já jsem opravdu těší, co děláte.

Mé oči se pije na památky a zvuky z nade mnou. Střela vibrátor je hučení, jak jsem ji přesunout tam a zpět a dokola a dokola na viditelném a exponované klitoris. Vidím, že houpání boky v čase s želé, jak jsem tlačit ho do tebe a vytáhněte ji ze své kundičky.

Já jsem začal houpat boky jako pohyb rukou nahoru a dolů na můj penis má uzavřeno tempo želé, že jsem posuvné dovnitř a ven z vašeho kunda.

Beru svůj prst ze zadku a natáhnout pro nejmenší tupých konektorů. Máte pocit, lubed špičku toho kroužící své kretén, a vidím, že otevírání a zavírání se snaží přemluvit hračku, kde můj prst jen byl. Já ji zatlačte mírně, a to se objeví dovnitř Tvůj zadek rozšiřuje po celé části zástrčky, a pak svorky dolů kolem menší části v blízkosti základny. Držím základnu, a kroutit lehce a sténat, dejte mi vědět, jak dobrý je to pocit uvnitř vás.

Slyšel jsem, že vaše dýchání zrychluje a já vím, že jsi tak blízko, Cumming jako já. “Simone”, říkám z pod sedla, “musím být v tobě … a teď”

Můžete lapat po dechu, jak se cítíte želé opustit tvoji píču a vibrátor opustit svůj klitoris. Ale stále máte velký pocit mít anální kolík pevně zasadil do zadku.

I vysunout zpod sedadla tak rychle, jak je to možné, a vytáhnout až na nohy. Obracím se kolem vás vám pomůže Klekněte si na záchodové prkýnko, umístění ruce na zem před vámi podpořit svou váhu. Váš zadek je nakloněna vzhůru, a vidím plug posun, jak jste stiskněte a uvolněte kolem něj. Váš oteklé a kapající kočička je trčí zpod zadku, dokořán prosil mě, abych tě naplní můj penis.

I předklonit a držet jen v hlavě mého penisu, a znovu si sténat. Já jsem se pomalu tlačí, abych v, a když celé délce můj penis v tobě, cítím se dostanete zpět s malou bullet vibrátorem, a vrátit jej do svého klitoris. Podle zvuku to, co jste zvládli až do třetího nastavení.

“To mě poser John” můžete štěkat na mě “To mě poser tvrdé a řekni mi, když mohu cum!”

Začnu narazila do vlhké kundy a já pocit, že jste zpátky tlačí proti mně s každým tahem, bojuje, aby vibrace na klitoris. Zátka se odráží v zadku z pohybu našich tahy a mentální ohýbání Vašich poševních svalů. Mé ruce jsou na zadku a já jsem hnětení vaše tváře a strečink vám tak široký, jak to půjde, že mi lepší pohled na zadek plněné krok s Butt Plug.

Mám pocit, můj cum vařit až z mých koulí a začnu stříkání můj sladký krém hluboko do svého kočička.

“Cum Simone … CUM pro mě!” Přikazuji, a mám pocit, začnete pohybovat vibrátor nad vaší klitoris rychleji. Můj penis je stále shazovat do píči, a já jsem tlačit a kroutí anální kolík pro zvýšení konfortu.

Cítím se poslední squirt cum takže můj penis, jak začnete naříkat a kňučet, nechá mi vědět, že váš orgasmus je v plné síle. Držíme kurva navzájem vše, co to stojí, dokud vaše vyvrcholení opadne, a můj penis začíná měknout.

Mohu vám pomoci mimo WC a sdílíme hluboké objetí. Můžete se podívat na mě s úsměvem a řekl “Věřili byste, ještě musím na záchod?!”

“Já taky” řekla jsem, když jsem úsměv široce se na vás.

Můžete dostat na zem a chytit můj můj ochablý penis a zatáhněte mě k vám, jak si sednout se zpátky v kempu WC. Vaše hlava se nakloní dopředu, stále mě táhne můj penis, a ty mě vedou přímo do otevřené a čeká úst. Můžete ochutnat sladkou kombinaci obou našich tekutin na můj penis, jak si pomalu sát a lízat ji zpět do pozoru. Moje ruce se drží hlavu a moje boky začnou strkat sem a tam, kurva můj penis do vaší tváře.

Jsem milující pocit z vašeho hladké jazyka na můj penis, ale já jsem nelhal o potřebovat na záchod, a já jsem ještě nebyl schopen přesvědčit vás se podělit o své nadšení pro zlaté sprchy.

“Simone” šeptám tvé jméno tiše, “jsem opravdu nebyl vtip o potřebě na záchod.” Já říkám, většinou jako varování, ale trochu s nadějí, že dnes by mohl být den.

Můžete vytáhnout můj penis z pusy, aby to dlouho lízat z mých koulí až do špičky, jako i zmrzlinu. K dispozici je hravý záblesk v tvých očích a říkáte “Tak co ti brání?”

Můžete vidět celý můj obličej se rozsvítí, když to, co jste právě řekl, dřezy na, a já vám vzhled s očima, které říká, že “opravdu?!”

Můžete usmát se na mě a mrkl Váš souhlas a udržet hladila můj penis lehce, jak si naklonit a zase něco.

Je to vždycky sranda, jak těžké je začít páry, když máte na záchod opravdu špatně, a to zvláště těžké, když se váš penis je připojená ženou, kterou milujete a kteří si zavádějí do svého prvního zlatého sprchovým koutem. Snažím se soustředit, ale já jsem udržet oči otevřené, k pití v tomto neuvěřitelně sexy scény, která je rozvíjející se přede mnou.

Dívám se na vaše perfektní prsa a můžete vidět vaše bradavky větší a těžší, než jsem si kdy je viděl. Stále máte náznak úsměvu na tváři, jak jste hladit péro a čeká na mě začít močení na vás. Vím, že si nejste 100% jisti, zlaté sprchy, a to prostě dělá mi tě miluju víc s vědomím, že děláte to hlavně pro mě. Jak moje oči bloudit dále dolů vašem těle, vidím, máte vaše nohy se rozšířily v co největší míře, vaše kunda stále dokořán otevřené a vidím, že máte stále anální kolík pevně na svém místě.

Vaše druhá ruka klouže dolů břicho, přes měkké ochlupení, a začnete hladit váš klitoris a štípání ji mezi palcem a ukazováčkem.

To pošle mráz po zádech, a mám pocit, první bit moči opustit konec mého ptáka, jak se dribluje, a spadá mezi nohama, přistání na zemi mezi námi. Naše oči zámek na sobě, jsem si odpočinout jen trochu víc, a pak začnu chcát s pocitem účelu.

První jet zasáhne břicho a svůj pocit, můj teplá kapalina stříkající a kropení vaše prsa. Moje moč spustí dolů přes pupek, a sbírání mezi nohy, a dolů přes kunda. Vaše ruka je stále mnutí klitoris, který je nyní plně namazat mé chcanky. Vaše druhá ruka se stále drží můj penis a začnete soustředit svou stream na jiných částech těla.

Cítím nával jak nasměrovat svou moč nejprve do levé bradavky, a pak se do vašeho pravého. Vidím vaše bradavky dostat větší a těžší, od bodavý platnost vymočí proudu, stejně jako z ošklivé potěšení se ocitnete pocit z této bezohledné činnosti. Velké louže se tvoří na podlaze pod sedadlem, a celá místnost se plní zvuky a pachy z mé moči, jak to šplouchá celém těle a spláchne dolů mezi nohy a na ruce a kočička.

Můžete nechat své ruce nechte klitoris na chvíli, a přivést ji až k nosu, získat lepší vůni mého zlatavé tekutiny, a uvědomit si, že to není tak špatné.

Vidím, že jste rozšířit svůj jazyk a dopřejte si chuť. Zavřete ústa a oči, vychutnával si kapku, stejně jako v prvním doušku jemné láhev vína, a já se snažím zpomalit svůj proudu, doufám, že zjistíte, že chuť s vámi souhlasí.

Začnete s cílem můj penis větší na hrudi, a já si tak nadšený tím, co doufám, že se bude dít dál, že kdybych nebyl zaneprázdněn pissing, asi bych cum!

Vaše hlava naklání dopředu a nechat můj proud odrazit vaše rty, které jsou pevně uzavřeny v tomto bodě. Moje moč je cákání na obličeji a kolem nosu, a podíváte se a vidět radost a láska v mých očích. Při pohledu na mě, vy, aby vaše ústa otevřít, a moje moč je nyní shromažďuje kolem svého jazyka jak vaše ústa se naplní mé teď zmenšující proud.

Bití kapacity, moje moč začne vytékat koutky úst, kličkování na krk a ramena a nad svými zvedající ňadra. Naše oči jsou stále zamčené na sebe, a vaše ústa jsou stále dokořán a plné mé horké moči. Uvědomuji si, že moje ústa se také dokořán z krásného pohledu přede mnou. Zavřu pusu a instinktivně polykat, doufal, že se dostanete na náznak, že je to, co chci, abys udělal.

Vaše oči blízko první, a pak se vaše ústa, a vidím vaše hrdlo flex jak polykat mé chcanky, a moje oči skenování na krk, přes údolí prsou, po mém zlatavého moku na jeho cestě do břicha.

I naklonit blíž a položil své rty na vás, které vás překvapí na první pohled, protože vaše oči byly stále zavřené. Naše jazyky se instinktivně zapojit a můžu ochutnat svou moč na vnitřek úst. I zlomit naše polibek po několika minutách a říct: “Nemůžu uvěřit, že jsi to udělal pro mě, že to tak fricken horko!”

Při pohledu zpět se na mě se svými krásnýma hnědýma očima, můžete usmívat a říkat “Pokud chcete něco cítit fricken horký, posuňte se zpět do tohoto křesla, protože jsem si nedělal srandu asi potřebovat na záchod a to buď!”

Další “opravdu” vzhled narazí na mé tváři, ale tentokrát jsem na zádech a pod tímto sedadlem tak rychle, jak je to možné, nikoli čekání na mrknutí nebo odpověď. Cítím se v pohodě moč na podlaze, jak jsem si lehl na mou tvář přímo pod vámi. Je to dobrá věc, kterou jsem se rychle taky, jak jsem pocit, že první kapky vaší moči zasáhla můj nos, stejně jako jsem se dostal jsem se do pozice.

I držet svůj jazyk ven, aby se pokusila dostat se na kapku, když všichni najednou mám pocit, vaše moč bít svou tvář silou požární hadice. Se usadí v kempu WC dal svému tělu normální pocity uvolnění močového měchýře, a není tam žádný váhání v naléhavosti svého toku. Mám otevřená ústa a lov plný torrent vaší moči v puse, jako sprej lomítka celém mém obličeji a vlasech.

První sousto jsem ochutnat a spolknout pomalu zvedl hlavu, takže vaše moč je nyní odrazil oči a čelo. Rychle jsem nechal ústa naplnit znovu, ale tentokrát vytrysknout vaše moč dolů a přes můj penis, kde se vaše ruka se vrátil na mě pomalu onanovat, jak chcanky. I dosáhnout a kroutit zástrčku zadek, který se stále vyčnívající z vašeho zadku oplatit, a slyším hlasité sténání shora.

Váš proud se začíná zpomalovat, tak stejně jako já nerad, aby se vaše ruce opustit můj penis, jsem posuňte jsem se po podlaze, takže můj penis je nyní přímo pod pissing kunda. Nechám tvůj proud mě zasáhla přímo na špičce mého penisu, a cítím se váš horký chcanky běží dolů mezi nohy a škvírou mého zadku, sdružování pode mnou.

Můj penis je těžší než kované oceli, a moje ruka je nyní zvedání je zuřivě withing poslední svého vymočí proudu, aby vaše teplá kapalina létat po mně, stejně jako stříkající až na píču a kretén. Jako poslední kousek vaší úniků piss z vás, jsem se posuňte se zpátky dolů a zatlačte můj obličej do svého drzý kundy, lízání jste promočený kočička a tonguing váš malý pee otvor.

Začnete sténání velmi hlasitě jako můj jazyk je kmitání nahoru a přes klitoris, a já už to nevydržím. Jsem dal obě ruce na zadku tváře a prakticky hodit vás vpřed na sedadle, takže se dostanete na ruce a kolena. I vysunout z pod sedadlem a klečet za vámi a rip anální kolík ze zadku, který visí otevřený lewdly poté, co ten gumový vetřelec tam po většinu dopoledne.

Jsme oba dobře lubrikovaný naší kombinované moči, takže můj penis snadno vstoupí do vašeho vlhkou temnou díru a máte pocit, můj hluboko do svých útrob, jak moje Pubes jsou lechtání prdel. Vaše ruka se vrátila do svého klitoris, takže jsem dostat dopředu a chytit bradavky a štípnout a vyladit jim jen držet sám pohřben na rukojeť v zadku.

“To mě poser” můžete křičet, “To mě poser HARD …. MAKE ME CUM” pokyn a já se cítím při pohybu vpřed nutit můj penis, aby stáhla ze svého zadku. Stejně jako tip je na vaše svěrače, jsem škubnutí dopředu a pohřbít sám sebe na rukojeť znovu, a mám pocit, moje koule odrazit na zadní straně ruky. Váš znovu čerpat ode mě, a pak jsem pocit, že jste tlačit zpět, znovu praštil můj penis, jak daleko do zadku, jak to ještě nikdy nebylo.

“FUCK MEEEEEEEEE …. FUCK MY ASSSSSS” můžete křičet, jak se naše těla začínají narážet do sebe v divočině opustit.

Jak jsem narazil do krásné a pevný zadek, dívám se na vaše mokré vlasy, vaše vymočí se vztahuje těla, a mělký bazén chlazení moč jste klečí jako Dávám ti prdel kurva vašeho život. Scéna je toho na mě moc a já cítím, můj penis křeč a vyplňte své útroby s jiným nákladem mé sladké smetany. Stále čerpání do vás zezadu, slyším tvůj dech zrychlil a pak ječet jako vaše ruka letí přes klitoris a začnete cum v mysli-vyfukování orgasmu. Přísahám, které jste naštvaný znovu, jak vidím vlny v louži na podlaze, kde se vaše nektar střelba z vašeho kunda.

Jsme se zhroutí v hromadu na zem, stále spooning, jak jsme ležela v chladícím louži moči.

“Myslím, že potřebujeme teplou sprchu”, co říkáte, jak se vrátit na vaší straně, čelem ke mně.

“Ano, měli bychom uklidit první ačkoli.” Odpověděl jsem s úsměvem a pohladil vaše moč nasáklé vlasy.

“Já nevím.” odpovídáte se smíchem, “Vždycky jsem třeba močit znovu po pěkné horké sprše.”

Leave a Reply

