živá Představivost

Fictionell příběh, který bych chtěl proměnit v reálné

Už jsou to tři měsíce, co nová práce kolega začal na moje práce. Jmenuje se Robert, and’ll být ve věku od 20 let. Vydatná mládež s oběma nohama na Země a užitečné jako peklo. Na počest zahájení mou dovolenou, a po něm nebude zachováno při studie kadeře. Já jsem teď 27, a rodič dceru, ale rozvedený pro dva let.

 

Když jsme se potkali jeden druhému do očí jako první den, takže Začal jsem nekontrolovatelně chvění v žaludku a získat jeden z těch nádherným pocitem, že už nikdy nebudete chtít zbavit. Robert se představil zdvořile a s pevným stiskem ruky. Bez jakékoliv spojení kreslil oči k jeho dobře vyškolený, ale tělíčko. Ramena jsou svalnatá, stejně Celý on a já mohl nekontrolovatelně jen přemýšlet o tom, daň cítit jeho mužskou přítomnost.

Dny ubíhaly a já jsem se stal více a více nádrží rozmetadlo na jak Robert’ll být v posteli, jestli má přítelkyni a to, co si myslí o mně. Byl jsem, po tom všem, starší než on, na vyšší pracovní pozici, kdy Pracuji jako úřadující hlava něj a další pracovník žáka. Bez varuje pro právě před několika dny přišel tématem rozhovoru během oběda

– Robert …

Zvedl oči od novin listu s lehkým úsměvem na rty a vypadal skoro překvapeně.

– Jak jste spokojen zde na práce, zeptal jsem se s odhodlaným tónem.

– Opravdu si práci tady, a to zejména těch, kteří umístit až na všechny a pro všechny

-. Haha … Všechno, co řeknete, překvapen jeho odpověď

– Ano, to je … Není mnoho míst, které mají takové mladý a svěží hlava, řekl s jiskrou v oku.

Vstal jsem ze židle a tlačí ho trochu od stolu a sednout na hrana stolu. Vypadá v šoku, ale zároveň volá po uspokojení ze zelených glimrade očima.

– Miluju ten pocit, zašeptal jsem do ucha se snadno foreward ohýbání.

– Ehhm … Uhh, to byl on vstal a odkašlal

Pomalu jsem se pohladit ruce uvnitř jeho mocných stehen, zatímco kousl jednoduchý blbec

– Co to děláš Said Robert trochu nervózní a rozpačitý
?
– Já vím, že mě chceš, a já tě chci, chci tě cítit v sobě, můj odpovídal, když jsem začít smånaffsa na jeho ušní lalůčky

Robert retunerade ne, ale seděl, zatímco malé kapky potu začala mu stékala po čele. Pracovní kalhoty pulzní a dal malou siluetu jeho tvrdý penis.

I když jsem ho tam chtěl, a teď jsem věděl, že to riziko, by někdo mohl přijít kdykoliv na oběd místnosti, tak Podíval jsem se hluboko do Robertových očích, a chodil nonšalantně pryč a småfnittrade na cesta ven.

Robert försvan nedlouho poté do omkläddningsrummet, na který jen zaměstnanci mají klíče. To nebylo dlouho předtím, než jsem následovali. On uprchl do části chlapecké z omkläddningsrummet a nebyl jsem pozdě. Věděl jsem, jak nadšený jsem byl z celé situace, že jsem začal zmoknout. Toaleta dveře byly zamčené, krátká cesta od dveří do toalletten se mi rozepínat blůzu, než jsem zaklepal na dveře.

– Ehhm, je to práce, zvolal trochu světla na koktání hlas.

– Hej .. otevírat, odpověděl jsem šeptem proti dveřím mimo
.
Dveře byly odemčené, jen pár vteřin později, byli jsme tam a dveře se opět uzamčen.

Přede mnou na víko WC sedátko seděl polonahý s kalhotami dole na podlahu a můj penis stál velkolepě k nebi.

– Tak jste nemohli udržet, řekl jsem trochu průměr, zatímco jsem pomalu olizoval jsem kolem rtů.

Robert neodpověděl, ale seděl víc v rozpacích, a podíval se na Me. Pomalu jsem vytáhl nehty proti jeho vnitřní straně stehen a nahoru k břichu, byl tak fit, jak jsem snila o tom, kdy jsem se svlékl ho v mé hlavě. Seděl jsem pomalu na kolena, a dělá víc, než si Špička jazyka z úst, než se rychle chytil ruce a řekl:

– Je to opravdu tak dobrý nápad
?
– Já jsem tvůj šéf, a nikdo nebude mít ven Tento

Jeho křečovité sevření jeho rukou propuštěn, zatímco on příjemný způsob, jak si zhluboka povzdechl, než se pustit zcela na mé ruce. Pokračoval jsem ho lechtat s nehty tipy proti jeho stehna, zatímco já jsem se pomalu začal lízat jeho koule, krásný holou šourek.

– Sakra hezký, “zašeptal, když vytáhl do hry
.
Rozepnul mi podprsenku jednou rukou, zatímco druhou mě pomalu hladil na zadním konci a konečníku. Byl jsem mokrý už, a každý obalované ve vejci poněkud brutální to. I když jsem začal sát jeho koule tak, pro pomalu prst směrem k řiti a pak pomalu do ní, a udržovat oční kontakt se mnou, ukazuje mi na něco neuvěřitelného, ​​že jsem začal sténat, a chytne jeho penis. On pokračuje posuňte prst dovnitř a ven, když na jeho druhé straně proti hýždí a mít skutečný přilnavost.

– Jste si jistý, to? Zeptal se mírně znepokojený

– Jo, no, je to jen ty a já tady
!
Robert vytáhl Singa prsty pomalu na zádech, dokud vytáhl je do vlasů a dal si hlavu proti ní. Vášnivý polibek trval několik sekund, zatímco on masíroval a NOPI moje bradavky. Cítil jsem, jak upphettsande Celá situace byla výsledkem, že jsem se pomalu začal lízat a líbat jeho majestátní žaludy. Glans byla mazaná se stříkací pistolí a upphettsningen byl celkem. Pomalu jsem začal sát jeho penis, zatímco on masáže moje prsa s jedné straně, a na druhé straně ležící proti zadní části hlavy. Robert zasténal vyšší a delší, která měnila se slovy jako “Ach, milý.”

Můj penis byl tvrdý jako vždy, a za mokra s mým slinami. S jelen oči, dívám se na Robert, když jsem ho sát, je to opravdu těší. Robert šeptá:

– Budu … chci splatit jste

Vstal jsem pomalu, a měníme pozice. Sedím na sedadla, zatímco on mi dává další polibek, pomalu, začne mě líbat po krk, prsa, břicho, stehna, ale zároveň ho škádlení s prstem cirkulující kolem její kundičky. Jsem neuvěřitelně mokrá, na jeden prst sklouzne do ještě chvilku. Robert také bere třetí prst a mě prsty pomalu jako můj zasténání. Vrcholem je dosaženo, když se dokonce začíná mě lízat s lichým technikou, pak se olizuje a pomalu fouká trochu na stydké pysky. Ten pocit je nepopsatelný, ale neuvěřitelně krásná, a nic jsem nepoznal.

Jsme oba kruté zpocený v tomto okamžiku, kdy jsme oba dal a vzal. Napůl jsem ležel na sedadla, zatímco Robert napůl vestoje. I tady se cítím, jak jeho pulzující penis hlava se dotýká mé nesmělé rty a škádlivě, než se to na klitorisu, a dolů k řiti. Dívám se do očí, že je neuvěřitelně upphettsad, které mi umožnilo zářit se jako slunce. Věděl jsem, že chce to, jistě už od prvního dne. Tělo lechtat, aby pokaždé, když žalud dotkl mého klitorisu, pak Nakonec jsem na jeho penis do mě. Užívám si každý centimetr a sténání na vysoké úrovni prvního inträngninen. Robert začne mi pomalu naplňovat jeho velký pulzující penis. Moje svaly křeč na každý centimetr, že mě dotýká, jako Roberts mých pořadů. On grimasy špatný, zatímco pot běží podél celého obličeje. Když se jeho penis dostatečně nasáklý po vší kočička šťávy se naklání dopředu a objal svými lopatkami a poté na. Jsem naplněn na tisíc, a křičí na jeho brutální Juck, načež říká:

– Jsi zavřete … he kalhoty se se spokojeným mé

– Ach, jo … ach, já … Ach, AHHH, AHHH

S každým Juck mám pocit, orgasmus, který se pomalu vycházející z jeho skořápky. Konečně, je možné, pro mě, a já se cítím svaly špetka přilnavost na jeho plísní, pulzující úd, zatímco tělo křeče a potu běží. Robert má celý penis ve mně a je tam pořád, když se začne sát moje prsa. Climax je celkem a každý tep mi dává mrazení po celém těle.

Robert se dívá rád, s každým právem, a sedí na pokoj podlahy. Ležím teď leží téměř na Podlaha v náručí Robert. Je stále těžké a mokré péro, které jsem brzy začít onanovat a sání. Neznamená to však trvat dlouho, než se dostane do úst já a pronajímá mužný zvuk. I polykat rychlé tempo, a Kyser pak ho, políbí se. Oba jsme hrdí, jak sedíme rozptýlené skok byl nahý na podlahy. Já a můj kolega, neddrängta potu, orgasmus a sex šťávy.


Leave a Reply

