dvě Maminky, Dvě Kola: Innocence Lost


“Mami, nic se nestalo. Mi řekl, že jsi zlobivý příběh. To je vše. Nebudu dělat nic s vámi za tátova záda.”

Objala mě pevně, téměř bolestně. “Vítězství mě, Jeremy. Můžete mi vyhrát od něj, já vím. Nevím jak, ale on mě podělit se s vámi, pokud budete dělat. Vyhraj mamince, děťátko.”

“Budu máma. Slibuji. Budu vymyslet způsob, jak.”

Políbila mě něžně, což obličej. “Vyčistit a čistit zuby, co děláte. Seženu si snídani pro vás.”

Vylezla z postele, tak krásná, můj cum stékaly vnitřek jejích stehen. Otočila se ke dveřím, sledoval mě, jak jsem se dostal z postele. “Miluju tě, Jeremy,” řekla tiše.

“Miluju tě víc, mami. Uvidíš.”

***

Udělal jsem hovor do Penny, a ona souhlasila jít se mnou nakupovat. Ji chtěl jsem tam, když jsem si koupil kameru.

Měli jsme skvělý čas, a zjistil jsem, že je tak pohodlné, že je s ní, držel ji, když jsem chtěla, aby jí občas polibek. Poplácal ji po dno. Neměli jsme moc mluvit o předchozí den. Budoucnost je to, co záleželo na chvíli.

Vzal jsem ji, aby se na kamery, a ona byla určitě zvědavá. “To já chci vědět, co to je?” zeptala se.

Zašklebil jsem se škádlivě. “Víš, co je to za.”

Začervenala se. “Neřekl jsem, že to bude ještě jeden.”

Otočil jsem se a políbil ji tvrdě, ji překvapila. “Jsi poslední z nich byla akademie vyhrávat. Byli jste obrovský hit.”

Naklonila hlavu na mé rameno, “Ne tady, Jeremy. Prosím. Nenechte mě do rozpaků.”

“Samozřejmě, že ne. Pomozte mi vybrat tu nejlepší. Chci stabilizaci obrazu, takže obraz není tak nejistá, a snadno ovladatelný zoom a close-up, a opravdu dobré auto fokus.”

Hráli jsme s kamerami, přičemž praxe snímků. Ona byla dostat se do ní, mě legraci. Nakonec jsme zjistili, že jeden oba nejraději. Bylo to téměř $ 400, trochu víc, než jsem řekl tátovi. Byl jsem ochoten v případě potřeby platit za rozdíl.

Rozešla jsem se na kameru a natáčel ji jíst oběd. Byla plachá na první pohled, a pak začal mě legraci, hrát si s ní jídlo, posuvné jí hranolky mezi rty, je olizování, sténal rozkoší.

“Ježíši, Penny. Můžete si to nahoru, a já budu muset udělat tě sem.”

“Jsou opravdu líbilo video?” zeptala se s úsměvem stydlivě.

“Do prdele. Neměl jsem tušení.” Naklonil jsem se dopředu, můj hlas něco víc než šepot. “Poté, co se na to díval poprvé, Táta máma ho vyhodit, zatímco on sledoval. Držel obrázek hned vedle její hlavy, a na konci, přišel po celém obličeji, stejně jako ve videu.”

Byla jasně vzrušený, svíjející se v křesle. “Viděl jsi je?”

“Ach jo. Tak trochu, když jste řekl mámě bys ji nechal lízat obličej čistý? Přísahám, že mu skoro dal infarkt.”

“Dvacet let dohnat?” zeptala se s úsměvem lstivě.

“Řekl jsem jim, že to nebude trvat dvacet dnů. Táta ještě není zcela přesvědčen. Ne, že jsi něco méně než efektní, ale máma je prostě tak dobrý.”

“Ježíši, Jeremy! Jak dobrý je ona?”

Pokrčil jsem rameny. “Vypadá to zatraceně dobrý. Táta expert.”

Odstrčila ji zásobník pryč. “Věci jsou dobré, mezi námi, ne? Lepší než kdy jindy. Vím, že to cítíš taky.”

Přikývl jsem. “Všechno, co se cítí tak dobře, že se s vámi. Putování kolem s vámi, bez podivnosti, bez nejistoty. To je úžasné.”

Usmála se. “Já vím, že jo? Jsem teď šťastný. Vážně šťastný. Děkuji vám.”

Dumpingové jsme naše zásobníky, a vzal jsem ji do náručí. “Odpusťte, že jsem tak hloupý, po tak dlouhou dobu?”

Ona mě něžně políbil. “Pokud mi odpustíte.”

“Hotovo. Miluji tě, Penny.”

Její oči se doširoka otevřely. “Ach, Jeremy. Taky tě miluju. Tolik.”

Držel jsem ji na dlouhou dobu. Nakonec se odtáhla. “Budeš mi dělat zase pozdě. Řekla jsem mámě, že budu doma 02:00 máme schůzku.”

“Mohu vidět později?”

“Budu tam hned, jak budu moct. Asi kolem 06:00. Večeře?”

Přikývl jsem. “A dezert.”

***

Upustil jsem ji u jejích dveří, jak krásný dlouhý polibek, než odešla. “Miluju tě,” zašeptala.

Byl jsem překvapen, na sebe na první, že to říkám. Já jsem ji rád jako máma, nebo dokonce jako teta Marie. To, co jsem cítil k ní byl jiný, než cokoliv jiného, ​​co jsem kdy cítil předtím. Bylo to dobré, a skutečné, a pokud to nebyla láska, to bylo tak blízko, jak jsem kdy byl.

Což mě přimělo cítit trochu provinile, když jsem vzala telefon.

“Teta Marie? Bylo by to v pořádku, kdybych přišel na chvíli?”

“Dej mi asi dvacet minut, v pořádku hezký?”

***

Teta Marie otevřela dveře na sobě nejvíc sexy věc, jakou jsem kdy viděl. Lacy a transparentní, je jí sotva se vztahuje na všechny, a to, co jsem kryt byl výraznější než skryté.

Vzal jsem ji do náručí a políbil ji. Byla tak zatraceně horko, ty velká prsa na její prosit o pozornost.

“Odpoledne je naše, cukr,” řekla teta Marie. “Pojďte hrát.”

Šel jsem za ní do její ložnice. Byl jsem tam mnohokrát, ale nikdy se mi to. Trvalo na úplně jiný význam. Obrovský 4 poster king size postel. Komoda zrcadlo a skříň zrcadla jak vidět z postele. Hustě polstrovaný polštář top matrace, krásný přehoz přes postel, obrátil se na jedné straně, hladké saténové listů. Dostal jsem usilovně jsem přemýšlel o tom.

Teta Marie vzal tašku z ruky a položila ji na postel-stojanu. Začala si rozepínat košili. “Pravidla?”

Přikývl jsem. “Stejný. Za trochu déle.”

Políbila můj hrudník, tahání košili, a klesl na kolena a otevřela jsem si kalhoty. “My jim mohla ohnout trochu. Nikdo by měl vědět,” řekla tiše.

Přejel jsem jí prsty do vlasů. “Jako bys to říct mámě,” řekl jsem.

“Ne, pokud nechceš, abych se,” odpověděla, vytáhl si kalhoty až ke kotníkům a pomáhá mi vystoupit z nich.

“Přeji si, abych mohl věřit,” řekl jsem.

Sklouzla mi boxerky dolů, uvolní svůj tvrdý penis. Vzala si ho do ruky, a jednou mě hladil, pak vzal hlavu do úst pro rychlé, snadné sát. “Umím udržet tajemství, Jeremy. Můžu. Zeptejte se svého tátu.”

Zeptejte se tati? Shit.

Vytáhl jsem ji na nohy a znovu ji objal. Naklonil jsem jí bradu a políbil ji jemně. “Miluju tě tak moc, teta Marie.”

“Miluju tě, Jeremy. Stejně jako jsem nikdy nikoho nemilovala.”

Otevřel jsem si na postel a přitáhl si ji se mnou. “Řekni mi něco o tobě a mámě. Všechno.”

Byla napjatá, náhle nervózní. “Co říkala?”

“Hodně. Všechno o své minulosti. Chci to slyšet od tebe.”

Sklonila hlavu. “Nemůžu, Jeremy. Prosím, neptejte se mě.”

“Proč?”

Ona si zhluboka povzdechl obrovský, opřel se proti mně. “Stydím se.”

“Miluju tě. Víte, že. Vím, co jsi udělal. Teď chci vědět, jak budeme dělat to lépe. Jednou provždy.”

Vytáhla z mých rukou, lehla si na postel, rukama si zakryla tvář. “Mám dělat, když nemůžeme vědět. Kéž bychom mohli. Mám dělat.”

“Můžeme a budeme. Pomůžu. Udělám všechno, co můžu. Tak bude táta. Za prvé, je třeba, aby mi řekl všechno, co.”

Otočila se ke mně, mazlení dovnitř “Nemůžeme prostě máme legraci?”

“Já nechci bavit. Chci vám. Všichni z vás. Pořád. To se nestane, dokud budeme pracovat na věci mezi tebou a mámou.”

“Pokud bychom mohli přijít na věci?”

“Budeš moje.”

Poslouchal jsem tetě říct její stranu. O její žárlivosti. Pretty Alice, perfektní Alice, Daddy mazlíček, který by mohl udělat nic špatného. Dobré známky, nikdy v průšvihu, tak nelze srovnávat s, což její rodiče po celou dobu. Proč by ne, že by spíš Alice? Proč by ne, že tvrdší práci ve škole? Proč by ne, že to, co jí bylo řečeno? Udržujte ji v čistotě. Šaty správné. Buďte včas. Vyhnout se problémům. Získat lepší přátele. Jako perfektní Alice.

Teta Marie vzbouřili. Spal. Zůstal pozdě. Věděli drogy. Vynechané školu. Opil. Oblečený jako děvka. Bad Marie, nadržená Marie, hloupý Marie, slyšela to po celou dobu.

Ona se snažila žít až k ní.

Užívání mámy kluky bylo tak snadné. Máma ani uhasit. Marie by jim jeden pohled na její prsa, přetáhnout je do svého pokoje a kurva je. Nezáleželo na tom, jestli její rodiče byli v domě. Ona jednou ukradl mamince přítel, zatímco její sestra dělala večeři.

Nechtěla jim. Ani se udržet je na dlouho. Jen tak dlouho, aby třít mamince nos v něm.

“Proč?” Musel jsem se zeptat. “Nebyla to její vina.”

“Vím, že teď. Poté, prostě mě naštval. Proč nemůže se zkazit jen jednou? Získejte pozastavena. Přineste si domů B. Drž se v minulosti zákaz vycházení. Alespoň dostat se vysoko, nebo opilý. Něco. Dokonce i pár věcí, ona to špatně, utekla s. Nebylo to fér. “

“Je rozbitý mamince auto víš? Ran červené světlo. Musel jsem jít do nemocnice. Každý, kdo byl tak o ni strach. Ošetřené ji jako princezna. Jsem couval do sloupu a měla moje řidičské oprávnění odebráno po dobu jednoho měsíce. Bůh , někdy jsem ji nenáviděl. “

“Tatínkova holčička. V jeho očích byla dokonalá. Ho hrál. Dokonce i na 18 let, pořád seděl na klíně celou dobu, sledování televize, čtení knihy. On by ji držet. Polib ji na dobrou noc. Když Snažil jsem se ho obejmout, že mě setřást. Když jsem seděl na klíně, musel se smířit s ní na pár minut, a pak řekni mi, že jsem příliš těžký. Máma by se na mě naštvaná. jsem na to přišel později. Dostal těžké, když mě držel. Ne sladká nevinná Alice, alespoň ne, že bych mohl říct. “

Podívala se mi do očí. “Oni mě nemiluješ. Jen princezna. Jenny později, samozřejmě, roztomilé malé dítě. Byl jsem problémové dítě, a oni měli jen velmi málo trpělivosti pro smutné, zmatený, teenager.”

Držel jsem ji v náručí. Její hlas zněl tak smutně, jako by to bylo stále ji bolí. “Jejich ztráta. Jsi nádherná, milující, štědrý člověk, a já výzvou, aby někdo řekl něco jiného.”

Ležela v náručí, třes, vzpomněl si na špatné dny. Zlomil srdce. Šťastný, veselý, milující teta Marie, je nemilovaná, smutný a zmatený, ustaraný dospívající. Nemohl jsem se smířit dva obrázky.

Posadil jsem se a začal brát z ní šaty. “Pojďme si to z tebe. To je škoda zakrýt jakoukoliv část vašeho těla úžasné.”

Zasmála se. “To je všechno, co jsem měl, víte. Jediné místo, kde bych mohl jeden-up ji. Kluci vždycky miloval své tělo. Všichni z nich.” Měl jsem jí oblečení pryč a vzal ji do náručí.

“Chápu, proč. Zatraceně efektní. Nejlepší prsa na světě.”

Dala mi k sobě. “Měl jste je vidět před dvaceti lety, zlato. Tehdy byly opravdu velkolepé. Irresistible. Chcete-li všechny. Kromě svého tátu.”

“Myslí si, že jsi úžasná. Vůbec nejlepší. Řekl mi to sám.”

Podívala se na mě. “Opravdu? Vím, že se mu líbí jim. Vidím ho, díval se na mě.”

“Říkal mi, jak žárlivý byl, že jsem se dostal k tomu, co jsme dělali. Jak si rád bych vyměnil místo se mnou, ne-li pro mámu.”

“Kolik toho ví?” zeptala se nervózně.

“Všechno.”

“By se ho to říct,” teta Marie řekla, podráždění vkrádá do jejího hlasu.

“Řekl jsem mu všechno. Každý malý detail. Jaké jsou tyto kozy jsou jako. Jak jste přišli pro mě. Vše o příchodu do pusy, že napoprvé. Jaké to bylo pro vás držet, hrát si s vámi, políbit tě.”

Zabořila hlavu do mého ramene. “Jeremy, jak jsi mohl?”

“Chtěl, abych se s vámi. Ujistil se, že máš sedět na klíně. Stiskl každou zatracenou nerovnost na silnici, takže bychom se bavit. Byl by dovolte mi, abych jel s vámi celou cestu domů Pokud Colin se nedostal tak zatraceně hravý s mámou. “

“Opravdu? Chtěl, abych se s vámi?”

“To je to, co řekl. To, a přál si, aby mohl vyměnit místo se mnou.”

“Nemyslel jsem si, že mě moc rád.”

“On tě miluje. Jako já tě miluju. Ale miluje mámu, a ví, co to udělá s ní, jak se věci mají. To je důvod, proč máme jít na opravu věci. A pak budu dávat vás ho. “

“Nebude,” řekla nervózně.

“Bude. S mámou požehnání v době, kdy jsem udělal.”

“Opravdu si to myslíš?”

“Řekni mi něco o vás a něm. That poprvé.”

Byla mazlení můj penis, jak se mi těžko. “On nebyl jako ostatní. Starší, věří, mužný, Bůh tak zatraceně hezký. Lepší, než si zaslouží. Ano, chtěl jsem ho ve chvíli, kdy jsem ho viděl. Chtěl jsem se ho od ní a držet se ho. Ne jako další. Miloval jsem tvůj otec, když jsem poprvé uviděl na něm. “

“Udělal jsem, co jsem mohl. Třel proti němu, a ukázal mu moje prsa, dokonce vlezl do sprchy s ním. Nevěděl jsem to byl já na první pohled, volá mě Alice a mi říct, bychom neměli. Byl jsem za ho a dosáhl kolem, popadl že obrovský penis z jeho a začala hladit ho, třel moje prsa na zádech, ho políbila. Zasténal a opřel se o zeď, že mi jack ho. “

Moje teta mě hladil a díval se dolů na můj penis. “Bože, ty jsi tak moc jako on tehdy. To je zvláštní.” Sklonila se a jednou mě olizovat. “Měl jsem udělal, že se k němu. Měl jsem nasál ho. Neudělal jsem, že v těchto dnech. Nikdy. Prsa a kočička byli dost. Nebo tak jsem si myslel.”

Vylezla na mě, políbil mě jemně. “Měl jsem dokončil ho. Místo toho jsem ho otočil a přitáhl si ho k polibku, chytil ruce a jejich uvádění na mé kozy. Byl jsem přesvědčen, že bylo všechno, co potřeboval. Vzpamatuj těchto dětí, a že by být moje. ”

Teta Marie se posadila, drží její prsa pro mě. “Neodolatelný, že jo? Bránil. Mě odstrčil. Byl jemný na to, budu mu to.” Ne, “řekl pevně. Objala jsem ho chytil jeho penis pohladil ji. Zasténal pro mě.” Nemůžeme. Je to tvoje sestra, “řekl mi.”

“” Můžeme, “řekl jsem mu.” Cokoliv chceš. Hned teď, pokud budete chtít. Můžete mi kurva teď a celou noc, “řekl jsem. Málem jsem ho. Byl jsem tak blízko. On mě tlačil dolů kolena. Věděl jsem, co chce., ale neudělal jsem to. Pohladil jsem jeho penis a třel moje prsa na nohy. “To mě poser”, prosila jsem. “

Naklonila se, její prsa visí dolů a kartáčování proti mé hrudi. “Byli jsme tak blízko,” řekla. “Já ho hladila a on na mě zíral s těmito hladové oči jeho.” Vykuř mě, “řekl. Byl jsem idiot.” Já nedělám, “řekla jsem mu. Zamračil se na mě . Chytil mě za vlasy, naklápěcí mou hlavu. Vzal ten velký péro v ruce, hladil ji rychle, a zabručel, přichází po celém mém obličeji, plácal mi po tvářích se jí, když byl hotov, mnul hlavu jeho kohouty proti mým rtům. “Alice se,” řekl. Zvedl mě na nohy a otočil mě čelem k sprchový hlavou, máchání jeho horké sperma ze mě, zatímco mačkat moje prsa. Pak mě tlačil ven sprcha, nahý. “Nedělej to znovu,” řekl mi. Bože, Jeremy, byl jsem tak trapně. Chtěl jsem ho víc než po tom kdy. Chtěl jsem ho držet jeho penis do pusy a abych ho sát . Potřeboval jsem, aby mě použít. Místo toho jsem ho ztratil. “

Znovu se stanoví na mě, broušení rozkrok proti mému tvrdosti. “Fucker šel a řekl jí, přišel jsem na něj dostal ve sprše s ním. Nezmínil požádal mě, abych ho sát, nebo přichází na mé tváři, že? Ne zmínku hrát s mými prsy. Podívejte, můžu udržet tajemství. dvacet let, ty jsi jediný člověk, kterého jsem nikdy neřekl. “

Vzdychla. “Nevěděl jsem, zkuste to znovu. Nechal jsem ji ho mít. Nikdy jsem udělal tah na něj celou tu dobu.”

“Pořád ráda tátu, viď?”

Přikývla. “Vždycky jsem si. Všechno, vždycky jsem chtěl v člověku, a nikdy dostal. To není fér, Jeremy.”

“Co bys dělal s ním, pokud Máma říkala, že je to v pořádku?”

Políbila mě na krk tiše. “Všechno. Cokoliv chtěl. Všechny stejné věci, já bych s tebou dělat, kdyby se nám podařilo. Pokud jste chtěli.”

Držela jsem hlavu, políbil ji na rty jemně. “Myslíš, že nechci tě?”

“Ne dost, myslím. Dalo by se s cestu se mnou teď, dělat něco, co jste chtěli. Věci jsem nikdy nedělal s nikým jiným.”

“Teta Marie, já tě miluju, ale nemyslím, že věci. Mohli bychom to udělat teď, dělat všechno. Rád bych to. Dříve nebo později by se máma zjistit. Pravděpodobně Colin a táta taky. To by bylo více než , zničil, a to navždy. “

Znovu ji políbil jsem pomalejší, hlouběji, mazlení její měkké tělo. “Nebo … můžeme být chytrý na to, vyhrát nad mámě a tátovi, a dělat všechno, co chceme, se všemi chceme, tak dlouho, jak chceme, všichni šťastní na věky. Což chceš?”

“Myslíte si, že je to možné? Opravdu?” zeptala se váhavě.

“Nevím. Kolik jste ochotni udělat, aby to fungovalo ven?”

“Cokoliv Jeremy. Přísahám. Ať už to trvá.”

“Budu vám držet se, že.” Uklidnil jsem ji ze mě, a prošel jí, že sexy malý medvídek. “Dej ho zpátky na. Čas začít.”

Podívala se na mě zmateně, posuvné outfit zpět přes hlavu. “Začněte, jak?”

Otevřela jsem tašku jsem si přinesl, a vytáhl foťák. “Čas pro mě a pro tebe udělat film. Speciální film pro otcových očích jen. Budeš mu říct všechno, co byste pro něj udělat, pokud byste mohli, a získat jeho pomoc při provádění to přijde pravda.”

“Když Alice viděla, že bych jí zabít všechny z nás.”

“No, když to vidí, tak jí rozumět. Nyní si mezi nohy a předstírat, že ho mám. Řekni mu, že to, co chcete, jak dlouho jste ho chtěli, co budete dělat na něj dostat šanci . A prosit o jeho pomoc. “

Očekával jsem trochu tlačit zpět, není úplná kapitulace. Dostala se na kolena, čelem zrcadlo, a vysypal její vlasy. Upravila si sexy nic oblečení, a pohyboval mezi nohama. Byl jsem polotvrdé, ale podezření, že by bylo možné stanovit, že dost snadné.

“Připraven?” zeptala se a posadila se. “Fotoaparát tady začít, Ok?”

“Ready”. Trefil jsem tlačítko nahrávání. “Nahrávání,” zašeptala jsem, rámování její hezkou tvář na displeji.

“Harold? To jsem já. Myslím, že ti dlužím omluvu. Víc než jeden, ve skutečnosti,” otřela si vlasy. “Před dvaceti lety. Byl jsem špatný. Snažil jsem se tě ukrást z Alenky. Jsem. Jsem to udělal předtím, a já jsem byl jistý, že to mohl udělat znovu. Ale ty jsi jiný. Jsem věděl, že to je poprvé, co jsem viděl jste. Různé v každém směru. Ne jako ty kluky. Různé s ní taky. Nebyl jsem připraven na někoho, jako jsi ty. “

I zvětšovat obraz ven, ukazuje více než její tvář, přináší své úžasné kozy do hledáčku.

“Dotýkat se tě ve sprše, cítil tě, nemůžu zapomenout na to. Jak jste byli, vaše tvrdost v mé dlani.” Přestěhovala nižší, přičemž můj penis v ruce, hladil ji. Jsem se ujistil, že fotoaparát má všechno. “Stisknutím mé tělo proti své hladké, kluzké kůži, pocit, jak moc máš, tak rychle. Tak velký v ruce.” Podívala se na můj penis, zpevnění pro ni. “Nikdy jsem neměl jeden tak velký. Chtěl jsem to. Chtěl jsem to ve mně, mě strečink. Nemyslím si, že bych někdy chtěla něco tak špatného. To je pravda, nejdřív jsem chtěl, aby vás od Alice. I už tě znám déle než pár hodin, než jsem věděl, že to bylo víc než to. Chtěl jsem víc, než jsem kdy chtěl někoho. “

Posadila se a sundala si top, drží její prsa před kamerou, před návratem do mě hladit. Sakra, to bylo horko. “Jen jsem věděl, že jeden způsob, jak dostat kluky. Blesk známku na prsa a kurva ’em. Vrhl jsem se na tebe, a na chvíli jsem myslel, že jsem vás, jak jste se na mě podíval. Mě tlačil jste na kolena , říká mi, abych vám sát. Nechtěl jsem, a jsem tě ztratil. “

Sklonila hlavu, aby můj penis a políbil ji. “Kéž bych udělal jinak. Přál bych si vzal, že velký tlustý penis tvůj a omotal své rty kolem něj. Bych to přes kdybych mohl. Bych dělat to, co jste chtěl. Všechno, co chtěl. I nechal nejlepší muž, jakého jsem kdy potkal proklouznout mezi prsty, protože jsem byl hloupý, nezralý, strach holčička. To je to, co jsem si přál, abych to udělal. “

Teta Marie mě pomalu olízl a zíral do kamery. Políbila hlavu, zasténal tiše, když mě vzal do úst, škádlit mě svým jazykem, zatímco sání posledních pár centimetrů můj penis. Ona mě pohladila něžně. Ona nikdy nebyla jako dřív. Byla milování na můj penis, jemně, zamilovaně. To byla jiná teta Marie. Táta Marie. Kdyby ji chtěl.

Nechal jsem ji mít cestu, pomalu se zblázním. Zaměřil jsem se na její ústa, posuvné nahoru a dolů mým hřídele, takže kluzký lesk za co vytáhla nahoru. Ona vytáhl zuby proti mé kůži, což mi mráz, škrabal se svými nehty, škádlení s jejím jazykem.

“Já bych vás prosím, aby se pro mě, Harold. Přijďte do pusy. Mohl to být můj první. Měl to být můj první. Plněné pusu s lahodnou smetanou. Chtěl jsem to tak špatně. Jsem ještě dělat.” Ona mě cucal těžké, popping hlavu z hlučně. “Pojďte za mnou, Harold? Dovolte mi, abych vám chutná?”

Leave a Reply

