02.09.1996

Téměř rok poté, co jsem, a můj partner Anders setkali jsme byli stále tak krásný nadržený na navzájem. Letos na podzim jsme se sami sebe, našel oba také mezi pracovními místy, jak se říká, tak jsme měli více času, než je obvyklé věnovat sami na sebe.

Miloval jsem Anders hodně. Pořád to. Ale tam byla jedna věc, kterou jsem neměl rád, a to, že kdyby měl něco zvláštního jdení až tak, Ležel v posteli a na dlouhou dobu. V této konkrétní den, jsem vstal a osprchoval se, jedli snídani, číst noviny, a zůstal nehybně ležet, a chrápání.

Ano, bylo to tak co dělat, protože byl trochu småsur pokud jste ho probudil. I když neexistuje žádný způsob, jak ten chlap na světě by být naštvaný.

Koukla jsem se do ložnice. Ležel na zpět a viděl jsem, jak se jeho noha byla mise a holá kolena vykoukl z undet dekou. Jsem se vplížil do místnosti a posadil se vedle postele. Opatrně jsem zvedl pokrytí a postaráno. Anders zamumlal něco ve spánku, ale chrápal dál. On obvykle spí nahý, a já jsem mohl vidět jeho penis opřel jednoho stehna.

Natáhl jsem ruku a dotkl se ho. Bez jakékoliv reakce je uvedeno na ho, on stal se. Jen málo, ale pro mě dost, aby i nadále, aby se na Him. Líbilo se mi, když vidí, jak vyrostl, a brzy tam ležel s plně způsobilý. Naklonil jsem se a olízl spodní jeho penis, shora dolů, zdola nahoru. Opatrně jsem uchopil tak, Přišel jsem si ho do úst.

Přestal chrápání, ale zdálo se však klidně spát. Držel jsem ho v jedné ruce, když jsem cucal. Nechtěl jsem opravdu vědět, který z nich bude sexy, když se náhle probudil a viděl, mi s jeho velkým DASE v ústech, nebo když jsem cítil jeho horký Sadi ústa, i když byl vědom toho, co se stalo.

Pak zazvonil telefon. Podařilo se mi stáhnout se zpátky před Anders otevřel oči, ale stejně tak Jakmile viděl, že jeho tuhý penis byl vystaven, a seděl jsem tam bedvid posteli, jsem si uvědomil, že on pochopil.

Telefon byl na Na nočním stolku mé straně postele. To bylo předtím, než měli bezdrátové telefony a další věci. Byl to můj nejlepší přítel, který zazvonil, a Já jsem lehl na postel, když jsme spolu mluvili. I když byl ten, kdo mluvil nejvíce, a když Anders byl obrat na toaleta a viděl, jak jsem tam ležel a poslouchal, když znovu přišel k posteli.

Jen jsem měl plášť na me, a to rychle svázaný ho. Zavrtěla jsem hlava, ale to nepomohlo. Položila jsem ruku na přijímači a pošeptal mu, že by měl přestat, ale neměl.

Místo toho, to se stalo horší a horší – nebo lepší. Položil ruku na jeden z mých stehen a to odstrčil. Pak si lehl mezi nohy a začala mi olizovat. Bylo to sladké, když jsem měl těžké soustředit se na zavolejte.

“Mluvíš trochu roztržitý,” řekla Ingrid, můj kámoš na něco příležitosti.

“Ne,” řekl jsem, “Poslouchám,” když jsem měl všechno těžký úkol ve světě na pomoc, ale kåtstöna uprostřed toho všeho. Anders olízla jen dopředu s šibalským zábleskem v očích, když jsem se snažil přinést rozumný rozhovor s jejím přítelem. Nakonec jsem musel dát ruku znovu, že ona by neslyšela, když jsem po dechu z orgasmu, zatímco Anders jazykem lechtal můj klitoris.

“Ty hajzle,” řekl jsem mu, když jsem dal, ale vypadal stejně šťastný, jako jsem se cítil.

Nemohlo to trvalo více než deset minut, než znovu zazvonil telefon. Tentokrát to bylo na Anderse. Nebyl jsem si jistý, kdo to byl, ale myslel, že to může být čas vrátit. Nebyl jsem úplně vysát předtím, takže Byl jsem pořád hlad. Seděl u kuchyňského stolu a mluvil s člověkem na druhém konci, a vytáhl jsem to lézt pod stůl a vytáhnout jeho ptáka. Snažil se odrazit mě, jak jsem to udělal s ním, ale když jsem se rychle dohnal jeho penis mezi rty mu taví přímo.

Slyšel jsem, že měl potíže udržet svůj hlas stabilní, a to jen mě ještě víc psychicky. Cucal jsem a trhnutím ho tvrdě. Chtěl, aby přišel, zatímco on stále seděl tam telefon. Když jsem cítil, jak se mu daří způsob, slyšel jsem ho, když řekl, “můžete čekat na okamžik?”. Pak seděl mlčky, zatímco jeho penis sebou škubla do pusy a jeho omáčkou čerpána ven, a pak stékají do krku. Jak jsem si užil

Jeden by si mohl myslet, že to bylo právě tam. Ale nikdy jsem nebyl ten, kdo váhal, aby se zasadila hranice, a odpoledne, když zazvonil na nový, někdo volal o každém vyšetřování a přemýšlel, jestli by mohla klást žádné otázky. Teď jsem to byl já, kdo seděl u kuchyňského stolu, zatímco Anders šel kolem a zvedl.

Zatímco žena v telefonu vytáhl spoustu věcí jsem se vytáhl jsem si svůj vrchol. Protože jsem nebyl venku na Celý den jsem se neobtěžoval, aby se na Me podprsenka. Anders z velké oči, když viděl, jak jsem seděl a vycenil své velké kozy pro něj.

Žena zeptal, a já jsem trochu hloupý, požádal ji zopakovat otázku s cílem získat čas. Vlastně, chtěl jsem čas vstát a předklonit nad kuchyňský stůl, sahají jednu ruku vytáhnout sukni a přitáhl si ji kalhotky stranou. Podíval jsem se přes rameno a tvarované jasné slovo “fuck me” na Anderse.

On dostal jeho penis ven na není čas. Musel jsem se kousnout do rtu, aby sténat nahlas, už když mě pronikl. Žena ve sluchátku přečetl řadu možností, a vybral jsem si jeden na Náhodně, když jsem si užil Anders začal narážet jeho penis ve mně. Byl jsem špinavý nadržený, vždy dostanete něco navíc, vyvolaný to, co je zakázáno, a přemýšlel, jestli by to mohlo být slyšet ve sluchátku, jak Anders žvýkal na s jeho penis ve mně.

Nové vydání. Odpověděl jsem, teď se nečekaně malým povzdechem na konec. Žena mě požádala, abych zopakovat odpověď. Bylo je pro mě velmi obtížné udržet vážnou tvář teď. Anders uložena nejen na střelný prach, ale v prdeli tvrdě, stejně jako věděl, že jeho žena chtěla ho.

Brzy jsem se nemohl ovládnout skutečnosti. Po velmi silném nárazu, zasténala jsem hlasitě přímo do telefonu.

“Je mi líto, co jsem?” Řekla žena.

Já řval smíchy, nemohl jsem si pomoct. “Omlouvám se,” řekl jsem, “ale můj chlap je aby mi na světě nejvíce pohodlné fotografování. “

Žena zalapala po dechu. Nemohl jsem uvěřit svým uším, když pak už jen pokračoval položit další otázku. Jsem zasténal nahlas znovu. “Ooooh,” řekl jsem pak. “No tak, miláčku! To mě poser se svým velkým, krásným penis! “

Uvědomil jsem si, že ta žena, co zbylo z telefonu, ale teď seděla naprosto tichý. I zasténal hlasitě jako moje prsa přitlačí na stole a Anders čerpá jeho velký penis ve mně. Pak jsem uslyšel ženský hlas velmi tichý ve sluchátku, “Jak to děláš?” Zašeptala téměř nahoru.

“Já je nad kuchyňským stolem, zatímco on mě bere zezadu,” řekl jsem. Pak řekl: “Ooooh, jaaaa! Vezmi mě těžké vám velký zvrhlík! Váš velký penis je tak Fine! “

Slyšel jsem, jak se žena dýchání ve sluchátku. Pak si dal jednu z otázek, které měla na forma. Řekl jsem něco, aniž by ve skutečnosti byl vědom toho, co jsem říkal. Pak přišel nový tichý otázka od ženy, “Co je to tvůj přítel?”

“Páni,” zasténala jsem dopředu. “Opravdu zaplní její kundu. Takže … hezké …. “

Bylo už pro mě těžké správně teď mluvit. Zasténala jsem a fňukala asi každý jiný. Zeptala se žena novou otázku na základě formuláře. Jsem se neobtěžoval odpovědět. Místo toho jsem zasténala přední: “Jo, baby! Spray mě! Vyplňte mi “

Bylo to prý moc pro ženu, protože když Anders zařval jeho propuštění bylo slyšet cvaknutí ve sluchátku. Já nevím, jestli ta žena šla ven masturbovat, ale byl jsem opravdu doufal, že tak.

Z mé strany, a Anders stalo to s telefonem hrát, jak jsme pokračovali hrát. Někdy to děláme dnes.


Leave a Reply

