soustružení Stars Ch. 06


“Víš, opravdu na hovno věc je, že jsem pravděpodobně by ho přišroubovat, neměl na drogy, abych v mých kalhotách.” Nevesele se zasmála a vzala další dlouhý táhnout na cigarety. “No, přišel jsem se, když jsme se dostali do nemocnice a vyděšený, odmítl jít dovnitř Takže Grant mě vzal domů a vyčistit mě a když jsem vystřízlivěl mi řekl, co se stalo. Byl vzteky bez sebe a chtěl zavolat policii , ale on říkal, že to bylo na mně. Jen jsem chtěl, aby to pryč, zapomeňte na to nikdy nestalo. Kdybych věděl, co si myslel bych mu řekl, že zavolá policii, ale neuvědomil jsem si. .. “Odmlčela se díval do prázdna.

“A pak jsem nevěděl, co udělal, dokud policisté objevili v klubu, aby ho o týden později zatknout. Snažil jsem se jim říct, co se stalo, ale neposlouchal mě a já jsem neměl nějaký důkaz, tak jako tak. Grant by jim říct, co se stalo, protože to bylo ve všech zprávách, a on se mě snažil ochránit od médií hovno bouři. Řekl jsem mu,, Snažil jsem se mluvit s jeho právníky a všechno, ale opět Já kurva vypadat dvanáct let, takže mě nikdo nikdy nebere vážně jsem se konečně dostal někdo poslouchat, ale to bylo poté, co mu bylo odsouzeno;. poté, co zprávy utišil trochu Byl to právník, který ovládal jeho odvolání, dostal. pokus o zabití poplatek upustil a mluvil soudce do uvedení slovo mu dostat se ven dřív. ”

“Dobře. Myslím, že je to docela dobrý důvod, aby zmlátil někoho.”

“Jo. Myslím, že kdyby to byl někdo jiný bych, že ano. Ale to nebylo fair trade. Musel bych raději, kdyby neměl projít nic z toho. Bych jít navštívit jej v tomto místě a prostě je tam za hodinu by se mi husí kůže. Nenáviděl jsem, že se tam zasekl kvůli mně. to za to nestojí. ”

“On říká, že to bylo štěstí v neštěstí, že ho to změnilo k lepšímu.”

Corie zíral do tmy s ironickým úsměvem. “Věřím, že. A jsem si jistý, že má pravdu v mnoha ohledech. Určitě si nenechte ujít všechny léky a ženy. On byl stále jakýsi šílený se vším, co tam ke konci. Den se dostal ven Zvedl jsem ho a zeptal se ho, co chce udělat jako první. Myslel jsem, že by chtěl jít ven jíst, nebo sedí venku v parku, nebo něco takového. Ale ne, on mi ho vzal rovnou do obchodu tetování a dostal, že vážka na zádech. Myslel jsem, že to byl symbol, že jsou bez vězení, ale on řekl, že je mu připomenout, že nemusel jít zpátky do bytí člověk byl předtím. Přesto, když dostal se, že to bylo, jako by byl nestálý. Jako by něco ztratil a hledal pro ni. Nevím, možná hledal předtím. Možná, že to, co všechno párty byla asi. “

Oni byli zticha několik minut, když se díval do tmy. Anna se hodil otázku asi v její mysli, že si nebyla jistá, že by se zeptat. Nakonec přiznala sama sobě, že si nemohl pomoci ptát. Ona potřebovala vědět.

“Miluješ ho?”

Corie Podíval se na ni nedůvěřivě. “Ty jsi opravdu tupý, je to tak?”

“Nemusíš odpovídat, pokud nechceš.”

Corie mlčel tak dlouho, Anna myslela, že nebude odpovídat. Právě když se chystala změnit téma Corie mluvil. “Jak bych mohl?”

Anna věděla přesně, co tím myslí, ale neřekl to.

“Už je to nějakou dobu, co jsem byl v lásce s ním, když dostal jsem unavený, že jsem na mysli, v určitém okamžiku jsem musel přestat doufat, že,.. Konstanta zklamání bylo vyčerpávající jen jsem nebyl na jeho radaru, i když. spal asi ne, co jsem kdy chtěla, aby mě vidět, jak viděl ty holky, že jsem jako sestra na něho.. to mi stačí “
.

“Jsi jeho nejlepší přítel.”

Corie přikývl. “Je to moje taky.” Zvedla Roach zvědavě. Anna přikývla a Corie zapálil ji, pak přešel jej. Anna se na odpor a téměř udusil na nadechl kouře, když se zeptal Corie, “Miluješ ho?”

Po krátké pauze, zatímco ona zalapala po dechu, odpověděla. “Jo, mám.” V tichu, které následovalo, Anna přemýšlel, co se posedlý jí říct Corie když neřekl Grant ještě, ale přišel poctivost zasloužil poctivost.

“To je dobře. On tě miluje, víš.”

“Myslíš?”

“Není pochyb o tom. Víte, že věc, kterou jsem říkala o něm něco hledal?”

Anna přikývla.

“Našel ho. Nikdy jsem ho neviděla na někoho, jak se na tebe dívá.”

“Řekl, Celia”

“Můžete zastavit právě tam. Ta žena je plná sraček.”

Anna se začervenala vášnivě rád, že byla tma a Corie neviděl. “Řekl mi, že spolu spali. Myslel jsem, že …”

Corie odfrkl. “Nemyslím si, že to udělali hodně spí. Kdysi se ukázat v tom klubu každých pár měsíců oblečené jako vysoce ceněný děvka, visí po něm. Oni by zmizet do jeho kanceláře na chvíli a to bylo docela hodně . to po chvíli však, když začali přicházet častěji, chodí, jako by patřilo;., jako by ho vlastnil to mám divný Všichni jsme byli ulevilo, když se konečně našetřil dost, aby ji vyplatit, i Granta “

Slyšeli, jak se hlavní dveře otevřené a oba otočil a podíval se na stejnou dobu. Corie ji překvapil tím, že chytne ji za ruku pevně. “Neříkej mu to, co jsem řekl o … však víš.”

“Já ne.”

“Díky.”

Grant přišel za rohem a oni ho mohli vidět uvnitř rozhlížel, než si všiml, skleněné dveře byly otevřené. Vyšel na palubu a vypadal překvapeně vidět tam spolu.

“Ahoj. Myslel jsem, že jste se spát,” řekl a přistoupil a dal Annu rychlý polibek.

“Takže hádám, že tam nebyla žádná bomba, nebo bychom slyšeli o tom teď?” Corie vypadal ustaraně, i přes její slova.

“Ne, že to byl podvod. Nevím, ačkoli. Vypadá to docela velká náhoda, že se stalo té noci jsem chytil Janette. Myslím, že je to něco víc děje, ale policie nezdá se, že být vše, co zajímá. Oni byli více zaujatí, že mi pevný čas museli vyjít třikrát během jedné noci. Možná jsem důstojník Cooper přemluvil mě věřit, ale já si nemyslím, že může skutečně dělat něco o tom bez nějaký důkaz. “

“No, tak dlouho, jako místo, stále stojí musím být zítra v práci, takže jsem odsud. Chtěl bych se dostat domů dřív, než za denního světla.”

“Díky Corie. Oceňuji všechno,” řekla Anna.

“Žádný problém. Uvidíme se později.”

Grant se otočil a vytáhl Anna pevně do náruče a políbil ji na čelo. “Jsi připravená jít spát?” zeptal se. Znělo to neformální, ale cítila, že mu vibrační s zadržovaný nahoru energii, když ji držel v ruce.

“Ano, prosím,” řekla a políbila ho jemně na krku a přejela prsty přes jeho vousy.

Vzal ji za ruku, přivedl ji k nosu a přičichl, pak zavrtěl hlavou a napůl pobaveně zasmál. “Dostala jsi zhulenej?”

“Mmhm,” řekla jdou pro další polibek. Políbil ji krátce, ale stáhl dříve, než ona byla připravená na něj.

“Pojď, jdeme do postele. Corie pravdu, slunce bude brzy.”

Anna vzhlédl, překvapilo vidět slabé světlo na obzoru, a pak přikývla podvolení jako náhlé vyčerpání převrátil ji. Grant jí pomohl navigovat po točitém schodišti a ona spadla vděčně mu do obrovské postele, přitulila se do polštářů a pozoroval ho, jak se mu šaty. Ona nikdy unavená a pozoroval ho svléknout, jeho tetování stejně fascinující jako byly, že první noc. Svlékl se do jeho boxerek a vlezl do postele s ní, ležel na boku tváří k ní, ale ne se jí dotýkat. Anna přejel prstem po slovech na hrudi.

“Lidská hloupost nebrání otáčení hvězd,” recitovala, díval se mu do očí.

“Možná ne. Ale někdy to určitě nemá pocit, že to dělá světovou zastavit.”

Anny v šoku oči náhle plné slz a rychle zabořil obličej do polštáře, aby je skryly před ní. Její šok netrvalo dlouho, sáhla po něm, curling jí paži kolem ramen a přitáhl si hlavu do krku, sevřela ho proti ní. On objal pevně kolem pasu a ležel nehybně na několik dlouhých minut.

Očichal vlhce a jeho hlas se ozval tlumený, z krku. “Kurva, kotě, viděl jsem tam ležel a myslel jsem, že jsem příliš pozdě. Myslel jsem” mu zarazil, neschopný říci slova. “A kdybych byl o pár minut později,”

“Ještě ne,” řekla a přerušila jeho spekulace. “Ty ne. Nemá smysl v tom, co iffing.”

Ušklíbl se nevesele. “Můžu vám říct, že jste mluvil s Corie.”

“Je to chytrá ženská.”

“Řekla ti to?”

“Jo.” Anna nepotřeboval ptát, co mluví.

“Bože, to byl nejhorší moment mého života, a bylo to, jako se to stalo znovu dnes večer. Tam ji viděl … viděl jste tam. Měl jsem tam pro vás, pro vás oba.” Znovu se zachvěl, každý sval v těle napjatý. Zhluboka se nadechl a odvalil, otřel vztekle na očích. “Kurva. Omlouvám se. Ty jsi ten, který skončil v nemocnici a já jsem ztratil mé hovno po tobě.”

“Neomlouvej se,” řekla a pak se natáhla a popadla ho za bradu a přitáhl si jeho obličej tak, že se na ni díval. “Neomlouvej se,” opakovala důrazně, nemluvím o slzách. “Nebyla to tvoje vina.”

Přikývl, ale Anna viděla její slova mu ho přesvědčil. Možná, že žádná slova mohla. Hněv a pocit viny a strach byl obyčejný v jeho očích, a vypadal, jako by byl zrušen dostatečně pevně, aby na jaře; jeho zaťatými zuby a ruce zkroucené do pěsti tak pevně mu zbělely klouby. Tam byla jen jedna věc, kterou by mohl myslet na to, že mu může pomoci.

Přitáhla si košili přes hlavu a naklonil se nad něj a přitiskla rty na jeho. Její ruce se opřel o jeho hruď a ucítila jeho rychlost srdce jako políbila ho tvrdě, jejich rty broušení spolu, zuby narážela proti sobě. Přinutila svůj jazyk do úst a zasténal, rukama posuvné až ji zpátky, aby ji blíž.

Anna pohnula boky proti němu přitiskla stehna mezi nohama cítit jeho tvrdou délku. A pak se z ničeho nic ruce přišel na ramena a tlačil ji jemně pryč. Odtáhl se, aby se na ni podíval, dýchání těžké a upřeně se jí do očí, jako by něco hledal.

“Potřebuju tě,” zašeptala, uklouznutí ruce kolem krku. Popadl ji za ruce a stáhl je pryč, je držet sepnuté mezi jeho. Anna cítila, jako by tam bylo něco, co podala v krku a zoufale snažil spolknout kolem něj. “Já nejsem … neměl …” Ach bože, jak se to má říct? “Corie řekla, že mě viděla … neměl čas … ale pokud si myslíte, že … myslím, můžete použít kondom, pokud …”

“Ne, já vím. Corie mi to řekl.”

“Tak v čem je problém, není to tak, že jsem Tainted nebo tak něco.”

Podíval se na ni s výrazem někde mezi nevírou a hněvem. “Do prdele, kde se to vzalo?”

Cítila, jak se jí spodní ret se chvěje, ale držel ji zpět přes pouhou silou vůle. Byla to udělal s pláčem v noci. Když promluvila, vyšel jako šepot. “Chápu to, je to stejný důvod, proč jsem si vzal čtyřicet-pětminuta sprchu.” Ona sjel jeho hruď a snažil se odejít.

Jeho výraz změkl a on si povzdechl, balení ruku kolem ní, aby ji zpět na svou stranu. Byl tichý několik minut, než promluvil, ale ona cítila napětí stále hučení v jeho svalech. “Omlouvám se. Jsem tak kurva naštvaný teď mám pocit, že jsem asi k výbuchu. Jsem vážně visí na mou kontrolu na vlásku tady.” Zvedl další povzdechl a jemně se dotkl fialovou modřinu na tváři. “Nechci ti ublížit.”

Odtáhla se od jeho ruky a políbila ho na hruď, pohybující se až do krku, když stisknete její tělo proti jeho. “Nebudeš mi ublížit. Chci, abys mě šukat, Granta. Potřebuju, abys mě šukat. Hard.” Třásl se po celém těle a cítila dech ho opustit ve spěchu. Snažila se vytáhnout hlavu zpátky k ní, ale on se bránil, vytáhl zpátky podívat se jí do očí. “Prosím?”

Bylo to, jako kdyby čekal, že jedno slovo, jakmile uslyšel ji převalil na ni, což ji zpět hrubé polibky, že ho dané před chvílí a další. Anna mohl jen držet za jízdy, když se jala ústa, zasílání rázové vlny pocit po celém těle. Cítila, jak jeho erekce pulzující proti bok a sténal touhou.

Ona mu to potřebují. Stejně jako on potřeboval tuto verzi musela cítit jeho pohybu uvnitř ní, jeho ruce na ni, chuť a vůně mu plnění své smysly, vyhnat všechny myšlenky cizích rukou se jí dotýkal.

Fňukala, když se vzdálil, ale strhl jí kalhoty a vrátil se na ni v mžiku, jeho boxerky pryč a a tvrdě proti jeho penis hot její holé kůži. Anna zaklonila hlavu, aby zachytit jeho spodní ret zuby, lízání a sání na něj. Jeho ruce zamotaný ve vlasech, lehce tahem na úhlu zaklonila hlavu dál a tam byl zlomek vteřiny pauza, než se současně se zahrabal do její mokré teplo a přitiskl jazyk hluboko do úst. Polkl její výkřik překvapení, neúprosný, když pronikl ji na obou koncích, vyplňování ji s sebou.

Okamžitě začal přirážet do ní a ona horečně přestěhovala k němu, se snaží držet krok s jeho zběsilé bušení. Rychle se ukázalo, že ona nemohla tak ovinula obě nohy kolem jeho boků a nechat ho, získat úplnou kontrolu. Pustil její ústa se kousnout a sát na krku, přitáhl hlavu dozadu dále získat větší přístup. Ruka, která nebyla ve vlasech přišel chytit její prsa, mačkání měkké maso a štípání pevně na její bradavky.

Anniny ruce není vázán, ale cítila stejně tak na jeho milosrdenství, jako by byly. Pocity útočící její tělo ji tlačil rychle k vyvrcholení a její první orgasmus tvrdě. Celé její tělo se zavrtěl a ona vytáhla proti jeho sevření na vlasy, ostrá bolest jí střelbu ještě více do stratosféry.

Grant nezpomalil, když ucítil její smlouvu kolem sebe, jestli se něco se zrychlil a bušil do ní víc, jen nejasně vědoma nehty kopání do ramenou a zvířecím zvuky dělala. To nebylo dokud ne ona přišla potřetí a nohy upnout tak pevně kolem něj, že omezuje jeho pohyb, který nakonec zpomalil a nechal ji klesnout dost dlouho na to, aby nohy padat dál.

“Řekni to ještě jednou,” řekl a jeho hlas byl ochraptělý jí do ucha, jeho boky stále houpací stále proti ní. On zahákl ruku za koleno a vytáhl ji nahoru k pasu. Anna mysl se točila. Byla kulhat, nesouvislá louže potěšení a neměla tušení, o čem to mluví.

“Řekni to ještě jednou,” zeptal se hlasitěji, vrazil tvrdě a broušení do ní nemilosrdně.

“To mě poser,” zamumlala, začínají vracet k rozumu.

Grant vytáhl hlavu na stranu a olízl celou cestu do krku od klíční kosti k uchu, zaslání mráz po zádech. “Všechno,” zavrčel a pak se plazila svůj jazyk hluboko do ucha.

“Ach bože,” vydechla jako pocit se jí dech. “Seru na mě tvrdě. Prosím, Grant. Seru na mě těžké.”

V jednom plynulým pohybem pustil její vlasy a tlačil jeho tělo jako strčil hluboko do ní. Vytáhl nohu z pasu a zahnutý ji přes rameno, posuvné ještě hlouběji, zcela ji okrádá dechu, když bušil do ní. Grant sledoval přes kapucí očích, když se svíjel a třásl se pod ním; Slova, která nikdy neslyšel její použití řinoucí se z jejích úst, když prosil o víc.

Vykřikla, když přišla, prohnula se z postele a přitiskla ho, snaží se více o něm v ní. Sledování ji v urputných bojích tak intenzivní potěšení tlačil ho přes okraj a strčil jednu konečnou dobu před explozí uvnitř ní. Vzhledem k tomu, napětí vyčerpaný z jeho těla ji nechal nohy skluzu z ramene a zhroutil se na ni, kolébala mezi nohama s náručí zabalené těsně kolem jeho těla.

O několik minut později Grant usmál se, když ucítil prsty jemně hrát s kadeřemi na zadní straně krku. “Vím, že si asi nemůže dýchat, ale nemyslím si, kdy chcete přesunout z tohoto místa.” Otočil hlavu, aby ho pohřbít ve vlasech a zhluboka se nadechla, pohlcuje její svěží vůni.

Sevřela ho objala, držel ho na místě. “Dýchání je přeceňována.”

Překulil se z ní, ignoroval její námitky, a přitáhl si ji k boku. “Možná ano, ale jsem tak trochu rád, kdybyste naživu tak je to asi nejlepší, když budete dělat to.”

Anna se zasmála dechu a políbila ho na rameno.

“Mise splněna.”

“Co tím myslíš?” zeptala se a zívla, oči pocit těžké.

“Říkal jsem ti, že tě křičet mé jméno. Trvalo to déle, než jsem čekal, ale věděl jsem, že se to stane nakonec.”

“Aha.” Začervenala se, cítil podivně v rozpacích. “Vím, že jsem nahlas, ale já nemám ponětí, co jsem říkal.”

“No ne citovat mě na to, ale bylo to něco v duchu” kurva ano fuck me, abych přišel oh god těžší bože ano Grant. ” A v době, kdy jste se dostali na té poslední části jste určitě křičí, tak jo. Mise splněna. “

“Drž hubu, nemyslím takhle mluvit.” Přitiskla čelo o jeho rameno, a zakryla si tvář, aby nebyl vidět její ruměnec.

“To je to, co dělal to tak zatraceně horko.” Vytáhl ruku z obličeje a políbil ji. “Ještě přede mnou.”

“Já vinu na trávu.”

“Pak budu muset dbát na to, dostanete vysokou častěji.”

Anna se zasmála a objímat se k němu, políbila ho na rameni. “Měla jsi mě,” řekla s jiným čelisti krakování zívnutí.

“Stejně,” zamumlal proti temeni hlavy. “Byla to dlouhá noc.”

“Mmhm.” Zavřela oči a schoulila se do něj, očekává na podzim právo spát, ale události z noci běžel přes hlavu. Připadalo mi to jako před miliony let, že by se objevil v klubu říct mu-

Její oči se prudce otevřely. Jak mohla zapomenout? Vzhlédla, zda byl ještě vzhůru, ale jeho tvář byla uvolněná, jeho dlouhé řasy odpočívá na tvářích. Anna položila jednu ruku zlehka na tvář. “Já tě taky miluju,” zašeptala.

Anna objala muže, kterého milovala a zabořila obličej do jeho krku. Poslední věc, kterou si pamatovala bylo prsty koncové dolů po páteři a rty kartáčování její chrám dřív, než spadl do hlubokého spánku v náručí.

Anna běžela o život při pokusu o útěk na následky hurikánu v Florida Keys. Byla tak vstřebává ve své knize, že si nevšimla zvonek oznamující, že někdo přijde, a ona málem vyskočila z stolice, když muž si odkašlal, hned vedle ní.

“Je mi to tak líto, že tě vylekat,” řekl s okouzlujícím úsměvem, který plisované jeho modré oči adorably. Jeho mírně prošedivělé světle hnědé vlasy měl sčesané dozadu, ale jen pár pramenů unikl, a položit tak rafinovaně přes čelo Anna zjistila, že otázku, zda to udělal takhle schválně.

Nervózně se zasmála, když se narovnal sama na své místo. “To je v pořádku;. Měl jsem nevěnoval větší pozornost”

“Nenáviděl jsem přerušit, můžete zdálo se, že si můžete vychutnat svou knihu moc.”

Otočila knihu přes nechat ho vidět kryt. “Jejich oči sledovaly boha. Vřele doporučuji.”

“Určitě budu si to pamatovat.” Založil si ruce a naklonil se dopředu na pult, upřeně se na ni.

“Mohu vám s něčím pomoct?” zeptala se, chloupky rostoucí na zadní straně krku. Tam bylo něco povědomého o něm, ale nemohla přijít na to, co přesně to bylo. Jeho úsměv byl trochu znepokojující, jako kdyby věděl, že tajemství o ní, že ona nevěděla.

“Doufám, že ano,” řekl a jeho oči driftoval po jejím těle. Měla náhlé nutkání překračovat své ruce na prsou, ale pak se jeho oči setkaly a seznámit vzhled touhy ona tam viděla vyvolal odezvu ve svém vlastním těle. Okamžitě věděla, kdo je ten muž byl.

“Ty jsi Grant otec,” vydechla.

“No, to není, jak se lidé obvykle definují mě, ale je to pravda, nicméně. Jsem Don Roderick, a to je vždy potěšením setkat takovou krásnou mladou dámu,” řekl s úsměvem a natáhl ruku přes pult k ní.

Leave a Reply

